Arminas világa - Fantasy Szerepjáték
Oldalinfó

Nyitás: 2007 március 1.
Szerkesztő: Sango
Társszerkesztő: Shanyce 
Kalandmesterek száma: 1
Felhasználók száma: 61
Karakterek száma: 48
Legújabb Karakterek:

 

 

 

 

 

 
Hírek/Frissek
 
Segítség
 
Világunk
 
Arminas teremtményei
 
Arminas időszámítása
 
A szerepjáték

 

 


 

 

 
Karakterek

 

 

 

 

 

 
Szavazások

 

 

 
Mi az az Alternatív játéktér?

Ezen a játéktéren lehetőség van arra, hogy az egyébként játékban lévő karaktereidet más helyszínre, más csapatba tedd, és ott játssz velük, anélkül, hogy a valós játéktéren megszűnne vele a játékod az adott helyszínen és csapatban.

Az itt zajló események nincsenek hatással a Valós játéktér eseményeire, tehát ez a fórum úgy kezelendő, mintha mondjuk egy másik sík lenne a térben és időben.
Példa: Norasyának van egy ereklyéje a Valós játéktér játékában, de az Alternatív játéktéren is játszik, ahol elveszik/ellopják tőle az ereklyét. Ettől függetlenül a Valós játéktéren még mindig nála lesz az ereklye.

Az Alternatív játéktéren (AJ) megismert karaktereket a JK nem ismeri automatikusan a Valós játéktéren (VJ) is, sőt, az AJ-ben tudomására jutott új dolgoknak nem lesz automatikusan birtokában a VJ-ben.

Ez a fórumrész arra szolgál, hogy egy adott karakteredet más játékosokkal is összeismertethesd, de az ne borítsa fel az adott játékodat, csak azért, mert elmentél onnan, hogy mással játssz.
Csak egy párhuzamos játékra van így lehetőséged egy adott karaktereddel!
(Tehát mondjuk Diana, mint karakter csak egy helyszínen lehet jelen az AJ-n belül... Így egy plusz játékra van lehetősége a VJ-n felül.)

 

  • Az Alternatív játék nem számít bele a szintemelésbe!
  • Ez egy teljesen különálló játéktérnek minősül. Azzal a tudással és ismerettel rendelkezel, amivel akkor, amikor alapból elkezdted a játékot az oldalon. Csak azt ismered, akivel az adott játéktéren találkoztál, a két játékformának semmi kapcsolata nincs egymással. Csak a karakterek adatlapja meghatározó. 

 

Remélem hasznosnak fogjátok ítélni ezt az újítást.

Véleményeket, észrevételeket ide lehet írni ezzel kapcsolatban, illetőleg itt könnyen meg is beszélhettek vagy kérhettek is különböző játékokat adott JK-któl.



Ugrás az Alternatív Játéktérre!

 

 

48 hozzászólás
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
2015.05.10. 20:20
Reefith

Remek! :) Egy jó kis harc kezdetnek megteszi, aztán meg majd... meghódítjuk a világot! :D A szinttel egyetértek, kellene néhány plusz szint, hogy ki tudjuk próbálni a képességeinket. :)

2015.05.10. 20:09
Nakris

Szia Reefith!

Örülök, hogy látlak! :D Nekem abszolút rendben van, hogy AJ-ben játsszunk, úgyis kíváncsi voltam a kissé, vagy talán nem is annyira kissé bomlott démonlánykádra! :D
És ha már úgy is keresed az ereklyéket Arcadisnak, akkor szívesen besegítek benne. :D

Viszont szeretnék AJ-ben 0nál magasabb szinthez jutni, illetőleg neked is gondolom, hogy kipróbálhatnád a játékot magasabb szinten is a képességeid szempontjából. :D
Egy jó kis összecsapás kezdetnek? :D

 

Szóval benne vagyok!

2015.05.10. 17:59
Reefith

Sziasztok!

Arra gondoltam, hogy mivel Naiyah karaktere nem nőtt annyira a szívemhez, valahogy nem áll hozzám igazán közel, szeretném, ha törölnénk AJ-ből, és új játékot kezdhetnék Nak'ris-szal, ezúttal Reefith-ként. Mit gondolsz az ötletről Nak'ris? Lenne kedved? Én szívesen játszanék a kissé bomlott démonlánykámmal... :)


Üdv: Reefith

2015.03.02. 00:19
Nakris

Akkor én jelentkezem Naiyah mellé, ha már egy játékkal kevesebb lesz a jövőben, ahová írni tudok. Nem utolsó szempont, hogy érdekes a karakter, nagyon szabados a kasztnélküliség miatt, és sok jó lehetőséget látok arra, hogy észrevétlenül kibontsak a démonnal újszerű jellemvonásokat. Van is már pár ötletem, de sok múlik majd azon, hogyan játszol ezzel a karakterrel. ;)

2015.03.01. 23:43
Shanyce (KM2)

Üdv Mindenki!

Arra gondoltam, én is kipróbálnám az Alternatív Játékot egy új karakterrel (Naiyah), és erre a célra most kifejezetten egy démon karaktert keresnék! :) Ha akad jelentkező, zaklasson bátran! 

2015.01.22. 21:49
Soyala

Rendben, én bármikor szívesen belevágok a dologba. Gondolkozom valamiféle alaptörténeten, ami kicsit célt ad a játékunknak, és ha megszületett az elképzelés, megírom neked. :-) Amennyiben neked támad valamilyen ötleted, azt is kíváncsian várom! :-)

2015.01.22. 21:43
Eiahwa

Soyala!

Örülök, hogy van kedved a játékhoz! Ha gondolod, nem feltétlen muszáj megvárnunk a kalandunk végét a játékkal. :)

2015.01.22. 21:26
Soyala

Kedves Eiahwa!

Természetesen továbbra is van kedvem játszani veled AJ-ben, a lelkesedésem töretlen. :-) Urek szerintem is jó ötlet, nem lenne rossz egy kicsit kibontani, milyen is az élet egy nomád táborban. :-) Akkor majd ötletelünk, és meglátjuk, miféle történet sül ki belőle.

2015.01.20. 19:25
Xer

 Ahogy a csevegőt elnézem ez a nekromantás ötlet elég sanszosnak tűnik. 

2015.01.20. 18:38
Xer

Igen sok egészen elvetemült pokolról olvastam már, de a Darren Shan könyveket sajnos kihagytam. Nekem is van egynéhány ötletem, meg ahogy ismerem magam, ha hagyom megszaladni a fantáziám egészen iszonyatos dolgokat tudok alkotni rövid idő alatt..csak kérdés, hogy mennyire akarjuk rémisztőre csinálni a démonsíkot.
Az elemi megoldással egy gondom van; a tüzet leszámítva kb. semelyik elem nem veszélyes Xerre (bár egy forgószél szétfújhatja 87 felé, de össze fog állni előbb-utóbb), a tűz viszont azonnali halált jelent számára. Persze lehet valami vulkanikus hely, ahol lépten-nyomon magmatócsákat kell kerülgetni, de ott meg Dianának lenne könnyű dolga szárnyakkal. Nem tudom a Darren Shan-féle démonvilág milyen lehet, úgyhogy ebből majd neked kell felkészítened.

A nekromantás ötlet talán azért szimpi, mert ott lenne egy közös célunk (nincs is erősebb motiváció, mint egy közös ellenfél, akit lehet együtt utálni :D) és mindenkit össze tuddna kovácsolni. Szinte bármilyen más esetben nagy esély volna démon oldalról fölényeskedésre szerintem. Szerintem sok lehetőség van benne..valószínűleg Kalseru lenne az egyetlen, aki ártani tudna neki, így mindketten próbálnánk bátorítani őt (elég ironikus módon két démon sorsa függhetne egy apróságon, ami szórakoztat helyzet volna), hogy valahogy visszaszerezzük a szabadságunk. 

Nekem is szimpi mindegyik lehetőség, meg mindre más miatt vagyok kíváncsi, nem tudom hogy döntsük el, melyik legyen..talán szavazással, vagy sorsolással, vagy nem is tudom. 

2015.01.20. 18:19
Dianna

Xer, érdekesnek tartom az összes felvetésedet. Már kissé lassan forog az agyam, de mindent elkövetek, hogy értelmes választ írjak le.

2. opció: Szóval a hely, ahonnan még a démonok is menekülnek, hm… Úgy vélem, elég sok ilyen hely lehet a démonok világában, elég embertelen helynek képzelem, de vannak a nagyon extrém helyek, ahol már a pusztulással fenyeget a hosszas ott lét a dízses társaságnak is. Például, a démonokat a képességeik határozzák meg, a képességeiknek meg van az ellentétjük, mint tűznek a víz, amivel az adott képességet le lehet győzni, tehát az a bizonyos kellemetlen hely lehet olyan, ami gyengíti az adott démont, de egy másiknak kedvez.
Vannak is ötleteim az extrém, veszélyes helyekre. Nem tudom, olvastad-e Darren Shan, Démonvilág sorozatát? Ha igen, akkor ahhoz hasonló rendszerben is működhet a felállás.

3. opció: Na, arra kíváncsi lennék, mi lenne, ha két turista, szokásokat nem ismerő démon először Kalseruba botlana bele, aki elmondaná a ház szokásait... xD De az is lehet, hogy a Nekromanta mindhármunkat sanyargat, aztán a közös szenvedés össze hozza ez a hármast és aztán együtt, nagy boldogságban haza megyünk a démon síkra, Kalseru egy Ereklyével a gyomrában.
Nekem mindkét ötlet szimpatikus. 

2015.01.20. 18:02
Kalseru

Kalseru úgy terveztem, nem tartozik itt senkihez, gazdátlan kóbor, és naív, bárki által megfogható, magához édesgethető szőrgömbóc, aki bármit megtanul.
Az AJ-ban a története onnan indul, hogy elszakadt az eredeti gazdájától és betévedt a városba, de nem fogadta be az elendori család, sem Noszy.

2015.01.20. 17:57
Kalseru

Én titeket sajnállak, ha én leszek az első értelemmel bíró lény, akivel Arminason találkoztok. XD De biztos vicces lesz. :) Nekem mindegy, hogy vezetitek a szálakat, ráérek, unatkozni nem fogok, csak nyilvánvalóvá tettem, hogy Kalseru nem való a Démonsíkra. Pedig az ötlet jó.
De max Kalseru megeszik egy ereklyét és vígan túléli a démonsíkot. XD Ez meg már mégis megérdemelne egy kérdést. 

2015.01.20. 17:45
Xer

Hopsz ebből regény lett.. szóval a vége az, hogy:

(...)
Remélem nem gond, hogy kicsit megszaladtak a gondolataim..kíváncsian várom a véleményetek, hogy tetszik-e valamelyik ötlet, változtatnátok-e rajtuk, vagy eszetekbe jut-e új idő közben. 

2015.01.20. 17:44
Xer

Töprengek...

Ha Kalseru nem jön a démonsíkra és ott is akarunk játszani, vagy előbb, vagy később tesszük, minthogy vele játsszunk. Szerintem ha Diana és Xer Arminasról jutnak a démoni síkra, nem valószínű, hogy vissza akarnának térni, így nagyjából két lehetőség marad.

Vagy Arminason indulnak tetszőleges idővel azután, hogy megidézték őket és útjuk során futnak össze Kalseruval, közben pedig valahogy keresik a "hazautat"...
Vagy a démonsíkon találkoznak össze ketten és mikor úgy érezzük, megtalálják az átjárót, amin átjutva találkoznak Kalseruval. 

A magam részéről szívesen írnék majd a démonsíkról, de teljesen mindegy, hogy előbb vagy később jön-e ez a rész. Egyelőre egyik helyen se tudom, mit csinálnánk hosszú távon.

A nagytestű démont főleg Kalserura találtam ki. Ő ugye apró, ha áttévedne a kapun és sétálna valami ormótlan barlangban, jó eséllyel nem venné őt észre a démon, csak mi valamivel odébb, ahol már csak közönséges négy nyelvű, emberevő kampókarmú légy-varánusz-keverék izék eszik a békés arrajárókat (amiket mint rafkós démonok már viszonylag kis stresszel legyintve elintézünk :'D. Onnan meg már csak azt kéne kitalálni, mi okunk legyen megvédeni őt... de ez elég kockázatos dolog.

Ha fordítva csináljuk és némi késleltetéssel átmegyünk Arminasra, akár el lehet azt is játszani, hogy egyszerűen ránkzárul az átjáró és csak nézünk mint borjú az újkapura..és ekkor érkezik Kalseru, aki ugye az első itteni élőlény akit lehet faggatni (előre sajnálom szegényt :D) arról, mi volt mindez, vagy hogy merre tovább.

Diana:
Sorrendben próbálok válaszolni:
Első felvetés (démonfészek): Ezt mint feljebb írtam, Kalserunak gondoltam, de ha esetleg mi kerülnénk oda..  Az egy elég vicces helyzet volna. Xer valószínűleg ugyanolyan higgadt maradna, Dianának meg fel kéne húznia a nyúlcipőt. :D

2. felvetés (ösztönzés): Érdekes eljátszani a gondolattal, milyen hely lehet az, ahonnan a démonok maguk is hanyatt-homlok menekülnének. Lehetne valami olyan hely, ami nem feltétlen jelent fizikai fenyegetést, sokkal inkább valami más jellegű kihívást jelentene (mittudomén..egy végeláthatatlan völgy tele elmeszaggató sikolyokkal, vagy valami démonherceg labirintusa, ahonnan együtt kellene kimásznunk), és akkor bevehetnénk valahogy Kalserut is...esetleg úgy megspékelve a dolgot, hogy Arminason több helyről egy időben rángat át valami a túloldalra és csak később enged vissza. Persze ha nem vesszük be Kalserut, akkor bármiféle elvetemült szörnyű hely lehet ahonnét boldogan térünk majd vissza Arminasra, és futunk majd össze vele.

3. felvetés első fele (szerencsétlen helyzet, démoni sík): A fönti ösztönzést igénylő helyzet javarészt ugyanez...esetleg bevehetünk valami lángoló démont, ami elől ugyanolyan gyorsan menekülnénk mindketten egy lepusztult, veszélyes vidéken.

3. felvetés második fele (szerencsétlen helyzet, Arminas): Ez most elég rögtönzött ötlet lesz, de majd max elvetjük.. az jutott eszembe, hogy lehetne egy borzasztóan irritáló nekromanta (njk), aki megidéz minket és különféle mentális béklyókkal lehetetlenné teszi, hogy ártsunk neki. Hogy egy csónakban evezzünk, akár Kalserunak is lehet hasonló sorsa, akit meg elrabolt/megvásárolt valami erkölcstelen minguszvadásztól ugyanez a fickó és folyton rettegésben tartja, hogy ne merjen elszökni mellőle, mert amúgy szörnyen bánik vele. Ezek után később hárman együtt kellene tevékenykednünk, folyton tervezgetve, hogy számoljunk le a nekromantával..és később jöhetne csak a kapu a történetbe.
Itt csak azt nem tudom, hogy Kalseru ugyanúgy Norasyához tartozik-e, mint a rendes játéktéren...ami a többi ötletnél is fontos tényező lehet.

Remélem nem gond, hogy kicsit megszaladtak a gondolataim..kíváncsian várom a véleményetek, hogy tetszik-e valamelyik ötlet, változtatná

2015.01.20. 16:58
Kalseru

Én továbbra sem vinném Kalserut a Démonsíkra, mert már a légkört sem élné túl szerintem, de ez ne akadályozza a játékotokat, majd max. később csatlakozom, ha már visszaértetek onnan. :)

2015.01.20. 16:51
Dianna

Szerintem nem rossz ez az Átjárós ötlet, hogy lehet oda visszaközlekedni a világok között, de mivel nem ismerik az átjáró helyzetét, hogy mikor nyílik, meddig marad nyitva, ezért nem özönlenek tömegével az irányítatlan démonok az Anyagi világba.
Szerintem a démon világ így is elég veszélyes és kiszámíthatatlan, de az is egy alternatíva, hogy egy nagytestű démon fészkébe nyílik, a kérdés, hogy szabadulnánk ki onnan? xD Vagy pedig az is lehet, hogy egy olyan helyre visz az Átjáró, ami elég ösztönzést ad Dianának és Xernek, hogy ne akarjon ott maradni, hanem valahogy kivárni az átjáró újbóli megjelenését és visszajutni Arminasra.

Minden attól függ, honnan hova jutnánk. Ha Arminasról a Démon világba, akkor a hiteleség kedvéért teremthetnénk valami szerencsétlen helyzetet, ami motivál a visszajutásra, ha a Démon síkról Arminasra, akkor meg adott, hogy nem tetszik az új hely és klíma. Szerintetek melyik a jobb Xer, Kalseru?

2015.01.20. 15:25
Eiahwa

Kedves Soyala!

Amennyiben még mindig van kedved, a kaland után kipróbálhatjuk az alternatív játékot, ha tetszik, a helyszín (nagy többségében) Urek lehetne, mivel úgy vélem a VJ-ben nem töltenénk ott annyira sok időt. :)

2015.01.20. 11:50
Xer

Úgy értettem a másik oldalon rekedést, hogy "együtt kényszerül maradni a többiekkel, míg a kapu újra ki nem nyílik". Tehát mondjuk az én esetemben átnézek a túloldalra, de mire megfordulok "saaajnos" Arminason kell maradnom a többiekkel, míg újra ki nem nyílik az átjáró. Alapvetően arra volt ötlet, hogy kerüljünk egy helyre 

2015.01.20. 11:27
Seru

Szia Xer!

Az ötlet alapvetően tetszik, és szerintem lehetséges is, hogy egy átjáró nyílik az év egy adott napján, akár egy régebbi, elbaltázott, le nem tisztázott idézés miatt. A démonok odaát valószínű úgyis másképp számolják az eltelt időt, nem fognak ott sorakozni nyitásra várva.
Úgy hiszem, az is rendben van, hogy magától bezáródik, mondjuk 15 perc, 1 óra, vagy 66 másodperc múlva (mert az olyan misssztikus XD)

De azt nem tudom, mire gondolsz, mikor azt írod: Valaki a másik oldalon reked... Mert akkor valaki egyedül játszana ott azon a helyszínen, és csak max. mentálisan kommunikálna a többeiekkel?

2015.01.20. 10:48
Xer

Gondolkoztam, hogy lehetne összehozni a démonsíkot és a többiekkel való találkozást is, az alábbi ötlet jutott eszembe:
Mi lenne ha úgy indulnánk, hogy valaki (mi vagy Kalesru) talál egy átjárót a másik világra, aminek nem kellene nyitva lennie. Később lehetne építeni rá egy történetet, hogy ki/mi nyitotta ki és vajon be lehet-e zárni. Opcionális kiegészítések:

  • Az átjáró röviddel az után, hogy átkeltünk rajta, váratlanul bezárul és valaki a másik oldalon reked.
  • Az átjáró a démonsík egy veszélyes és eldugott pontjára nyílik, ahol a madár se jár (mondjuk egy nagytestű démon fészkére, ahova nem merészkedik senki), így nem rohangásznak át démonok a túloldalra.
  • Az átjáró valójában mindig kinyílik az évnek egy bizonyos időszakában (szintén nem tudni miért), így viszont bárki is reked a túloldalon, lesz esélye visszatérni egy év múlva.

Még gondolkozok, hogy lehetne összehozni, de gondoltam az ötletet bedobni nem árthat. 

2015.01.19. 22:51
Sango Szerk.

Kalseru megpróbálja, aztán ha nem tudom tartani a tempót a sok karakterrel, akkor majd elcsavarog, aahogy szokott. :)

2015.01.19. 22:37
Dianna

Nem baj, ha fellelkesültél és örülök, hogy nem érteted félre az érveimet.
Nos, igen, Arminas világában abból a szempontból lenne jobb, hogy mondjuk Kalseru is tudjon velünk játszani, ha még szeretne. Vagy esetleg, ha másnak is megjön a kedve, akkor tudjuk csatlakozni.
De a Démon világ is érdekes helyszín lenne, ugye az még egy eléggé ismeretlen, amorf fogalom mindenkinek, szerintem, még nekünk is, mivel leírás nincsen róla. Így ennek a megelevenítése teljes egészében ránk lenne bízva.
Jó kérdés, kissé tanácstalan is vagyok benne. Vagy lehet az, hogy ott elkezdjük, aztán egy Nekromanta segítségével átjutunk Arminasra. Kalseru, neked aktuális még a dolog?

Diana

2015.01.19. 22:22
Xer

Sziasztok!

Diana igazad van. Sango is rávilágított, miért volna rossz ötlet az adott kaland, egy darabig gondolkodtam még, vajon kitaláljak-e mást, de mióta jött a démonvilágban mászkálás ötlete, már nem igazán van ilyesmire se szükség. Terveztem írni, csak úgy halogattam, aztán kislisszant a fejemből. Megértem az okokat teljesen, valószínűleg félre is értettelek korábban (amilyen ügyes vagyok), és természetesen megfelel a kötetlen játék.

A kötetlen játék is megfelel teljesen, majd igyekszem a kalandalkotási energiáim más alkalmakra összpontosítani, csak hirtelen fellelkesültem. :)
Mit gondolsz, Arminason játsszunk, hogy esetleg később mások is csatlakozhassanak, vagy próbáljunk egy játékot a démonsíkon?

2015.01.19. 22:10
Dianna

Üdv!

Azon gondolkodtam Xer, hogy, bár érdekesnek tartom a kalandötletedet, de én továbbra is egy fajta kötetlen játék mellett tenném le a voksomat. Megmondom, miért.
Eleve Dianával az eredeti játékban is az Ereklyekeresésre törekszem, ez az egyik alap célja, és emiatt nem szívesen játszanám el itt, ugyanezt. El tudok itt képzelni valamilyenfajta kalandot, ami másról szól, vagy csak egyszerű reagálást egy alap szituációra, amit valamelyikünk elindít, visszafogott mókázást, amit az olvasó nem nézne ki a karaktereinkből, de őszintén, én nem támogatom ezt az Ereklyékre épülő kaland ötletedet, remélem megérted.

A másik meg, mint említettem, bár lehet, izgalmas lenne, de én tényleg nem tervezek itt információkat felfedni Diana háttértörténetéről, csak az eredeti játékban. Tudom, hogy az itteni dolgok nem befolyásolják az ottani cselekményeket és tudást, de én ezeket a titkokat úgymond, Nektek, mint Játékosoknak is meglepetésnek szánom, ha úgy tetszik.
Remélem megérted az érveimet. Ez nem azt jelenti, hogy nem szeretném kipróbálni ezt a játékmódot Veled, hanem, hogy én máshogy képzelem el. Te mit gondolsz? Megfelelő neked ez így?

Diana 

2015.01.19. 21:54
Deshdemoda

Sziasztok!

Nos, én kíváncsi lennék rá Noszy, hogyan játszanál azzal a bizonyos karakterrel, fajjal, meg hogy én hogyan reagálnék rá. Szóval a kedv az abszolúte meg van hozzá.
Szerintem elfogadható, hogy itt kipróbálod az ötletedet, ki tudja, szimpatikus lesz-e neked az a faj és szerintem ez a játéktér ere is tökéletesen alkalmas felület.
Küldtem neked emílt, megtennéd, hogy majd a válaszodban kifejted, hogy mire gondoltál? Az után majd megbeszélhetnénk, hogy melyik helyszínen játszunk.

Deshdemoda

2015.01.19. 21:06
Norasya

Sziasztok!

Ma épp elgondolkoztam azon, hogy lecserélném a jelenleg inaktív állapotban lévő Sonort egy új karakterre, viszont ezt a bizonyos új karaktert először szeretném kipróbálni, hogy hogyan tudok vele játszani, mert ha végül úgy érzem, mégsem nekem való, akkor nem tartom meg. Nem tudom, mit szóltok a kérdéshez, szerintetek is rendben van? :)
Egyelőre szeretném megpróbálni, és ha Desh sem bánja, akkor szívesen játszanék vele itt Alternatívban, hogy az új események ne befolyásolják számára a valós játékot. :)
Megbeszélhetjük, hogy mire is gondoltam Desh, és még el lehet majd dönteni, melyik játéktérre vinnénk a történetet, illetőleg, hogy egyáltalán van-e kedved a játékhoz?

Üdv: Noszy

2015.01.18. 12:28
Sango Szerk.

Sziasztok!

Szóval, hogy mindenkinek világos legyen akkor végül:
Az Alternatív ugyanolyan játéktér, mint az, amiben eddig játszottatok, semmiben sem különbözik egyik a másiktól, bár valóban úgy tűnik.
Ugyanúgy kell itt játszani, mint a valósban, amikor elkezdtétek a szerepezést, jellem, faj, felszerelés, minden ami az adatlapon le van írva nektek, változatlan maradt ezen a játéktáren is.

A két játéktér nem kapcsolódik egymáshoz, ami az egyikben történik, az nem történik meg automatikusan a másikban, még akkor sem ha az egyik a múltban játszódik a másikhoz képest. Ha itt esetleg meghal egy karakter, az természetesen nem hal meg Valósban.
Tulajdonképp olyan ez, mintha ugyanezekkel a karakterekkel egy másik szerepjátékos oldalon elkezdenétek játszani.
(Előzetesen persze bármi megbeszélhető)

Itt annyiban van nagyobb szabadságotok, hogy bármilyen NJK-t hozhattok magatokkal, és tervezhettek ti is kalandot, amit levezethettek, valamint akár az Ereklyék hollétét is megállapíthatjátok (mert ugye erre valósban nincs lehetőség)

Igazság szerint létre akartam hozni egy különálló Fórumot, mintegy lemásolva a valós játékot még egyszer, de jelenleg a Gportal nem teszi már lehetővé a fórum létrehozását. :( Így nem tudok teljesen új nagyfórumot csinálni, csak még egy alfórumot (mint amilyen Abradon is pl.) Ezért így raktam be az Alternatív játékteret, a témák pedig a városok lesznek, mindennel egyben (fogadó, erdő, határ stb)
 

Kalseruról:

Sajnálom, de nem gondolom, hogy ő ebbe a kalandba bárhogyan is beleilleszthető lenne, valószínű a démonsíkon is azonnal elpusztulna, ha oda kerültök. Ez a kaland nem való neki, nem biztos, hogy tudna benne mit csinálni. Ezért biztos, hogy nem fog résztvenni Xer és Diana játékában.
 

Xer!

Arcadis nem fogja azért visszaküldeni Dianát a démonsíkra, mert megszerzett neki 1 ereklyét. Nem áll érdekében egyszerűen. Ezt a démonnő sem hinné el neki, ha esetleg ezt ígérné, mert nyilván Diana is okosabb ennél.
Akkor kerülhet vissza oda Arcadis vagy az idézője által, szabadon, megállapodáshoz méltóan, ha mind a 7 ereklyét megszerezte. 7 ereklye együttes hatását viszont még egy démon sem képes elviselni. 3-at talán, de 6-7-et semmiképp. Nem véletlenül lett így kitalálva a dolog. :)

A kalandhoz mindenesetre jó szórakozást kívánok!

 

2015.01.17. 11:49
Xer

Üdv!

Én is nagyjából így értelmezem. Szerintem nincs nagy különbség eközött amit mondasz, meg ahogy értelmeztük a dolgot. A szintek, felszerelés maradnak, de lehetőség nyílik alternatív időben/helyen/játékosokkal együtt játszani, ami aztán nem befolyásolja a normális játékteret. Ettől függetlenül olyan információk kiderülhetnek, amikről mint játékos, többet tudunk megy egymásról/ a világról/ Billy Baldwinról/ vagy más lényegi szereplőkről...mindössze azt kell figyelembe venni, hogy ezekről a dolgokról a karakterünk a normális játékban semmit nem fog tudni (vagy olyat játszunk le, amit amúgy is tud, csak nem esett szó róla).

Végtelen lehetőség nincs, hisz gondolom itt is egy időben/helyen lehetsz jelen, ami ezzel 2-re növeli a téridőben való lehetséges kiterjedéseid számát. (Isteneimre, ha Xernek lenne hangja, azt akarnám, hogy ezt ő olvassa föl!) 

2015.01.17. 11:37
Soyala

Sziasztok!

Elgondolkoztam én is az alternatív játékon, bár a döntés még nem érett meg bennem. Viszont ahogy az előttem szólókat olvasom, feltűnt, hogy én teljesen másképp értelmeztem ennek a lehetőségnek a leírását. Én a rövid útmutatóból, amit a Szerkesztők írtak hozzá, azt szűrtem le, hogy ez valójában nem más, mint egy második játéktér, ami tökéletesen olyan, mint az első, csak a kettőnek nincs köze egymáshoz. Tehát az alternatív játékban ugyanúgy kell játszanod a karaktereddel, ahogyan megírtad az adatlapját, azzal a felszereléssel, szinttel, tudással, képességekkel, jellemel stb, és a játéktér szabályai sem változnak. Vagyis nagyjából arra szolgál, hogy egy karakter egyszerre két játékban is részt tudjon venni. Lehetséges, hogy rosszul értelmeztem a dolgot?
Ha viszont úgy működik a dolog, ahogyan én értelmeztem, akkor ott azért nincsenek végtelen lehetőségek a karakterek számára. 

2015.01.16. 22:23
Xer

Szia! Örülök, hogy válaszoltál :)

Igen, elég ködös volt a történet, igazából messzebbre akartam kifuttatni, csak minimális infót adva a kezdéshez, de vázolhatom előre is a történet alapjait.
Én is terveztem olyan infókat felrebbenteni, amik Xerről és a valamikori következő karimról adnak hintéseket, mikor a kalandot kitaláltam, de természetesen csak ötlet szinten gondoltam ezekkel nyitni, ugyanígy szólhat Diana háttértörténetéről, olyan dolgokat felfedve, amiket még nem tudunk róla. (sőt, szerintem így izgalmas igazán játszani)

A sztori elejét helyre téve:
Sarazil egy nekromanta, aki a múltban valami hibát vétett el, magára haragítva Arcadist, amiért ő titokzatos módon megidézteti vele Xert erre a világra. Nem közli terveit, de nem hagyja meglógni a nekromantát a rábízott felelősség alól. A megidézés után Sarazil úgy ahogy van megpróbál majd kereket oldani, ő igazából amolyan szerencsétlen nekromanta, aki folyton elszúr dolgokat. A gyilkos ebben az esetben Xer lenne, aki viszont nem tudná magáról, mit csinált, hisz Sarazil, ahogy Arcadis parancsolta neki, mentális béklóykkal elzárja emlékei nagy részét (ami később megmagyarázná a játékban, hogy veszítette el az emlékei javát).

A sztori lényegi részét a lovagokkal kapcsolatban szerettem volna felvezetni. Úgy találtam ki, hogy ez a Kehely lovagrend Arminasnak egy amolyan elsőszámú démonvadász rendje, akik mind Arcadis ellen esküsznek föl beavatásukkor, és mint ilyenek, számos nekromantát és démont hánynak kardélre pályafutások során. Amiért Dianát érdekelhetnék a lovagok, az az, hogy megszereztek egyet Arcadis ereklyéi közül akcióik során. Visszaszerezvén egy ilyen ereklyét, talán bizonyíthatná rátermettségét Anremnél (vagy Arcadisnál) és elérheté, amit úgy áhít, hogy hazajusson.
A sztori pedig a lovagok erődjébe való beszivárgásról és az ereklye ellopásáról szólna elsősorban. Legalábbis ez volt az eredeti terv.

Xer ehhez mint mellékszál jönne hozzá. Egyrészt valahol tervezem elhinteni az infót, hogy miért idézték őt meg (ami végig kérdés marad, hacsak Sarazilt valahogy el nem kapod), másrészt alkalmas lehet az ereklye megszerzésére, hisz anélkül tud behatolni az erődbe, hogy a lovagok észrevennék. (kb. ennyire találtam ki, nem jobban eddig)

Ami a démonsíkot illeti, az jóval később került szóba. Akár lehetne a modul közepe-vége felé is egy rész, mikor valahogy Diana és Xer visszakerülnének a démonsíkra, de csinálhatunk egy teljesen alternatív találkozást is, függetlenül a sztoritól. A démonsíkon viszont izgalmas lehet mindenféle előzetes terv nélkül is kószálni (persze ha van ötleted, akkor még izgalmasabb volna azt beleszőni).

Mikor chatbe írtam az alternatív játékról, utána még itt letárgyaltuk Sangoval a játéktér kereteit, mostanra már minden tiszta.

Remélem nagyjából mindenre sikerült választ adnom többnyire, éés kíváncsian várom a folytatást. :)

2015.01.16. 21:56
Dianna

Szóval, jó lenne tudni még egy két dolgot, például, ki ölte meg ezt a Nicolas lovag nevű szerzetet, meg hogy Sarazilt ki bízta meg, mi célból idézte meg Xert, mert így kissé homályos nekem a történet.

Ez a mondtad le maradt.... Az első hsz után következik. 

 

2015.01.16. 21:52
Dianna

Szóval, akkor szeretném kikérni a véleményeteket, ha már a kalandtervezésnél tartunk, hogy szerintetek úgy játszunk, hogy építünk köré egy konkrét történetet és a körül mozgunk, vagy valaki fogja magát, ír egy rövid bevezetőt, hogy: sétálok a pusztán, fejem felett sötét fellegek gyűlnek, már napok óta egy lélekkel se találkoztam, de akkor a nem is olyan messzi távolban meg látok egy pocokféleséget (Kalseru xD), már napok óta nem ettem… és akkor a többiek meg csatlakoznak hozzá, egyfajta szabad játék formájában? Mint a VJ-ben, hogy van valaki egy adott helyszínen, aztán érkezik az adott részre még egy valaki és akkor történetet kreálnak.

Ki mit szeretne jobban? Részemről kitalálhatunk kalandot is, de én inkább ezt a formáját támogatom a játéknak, maximum az elején meghatározzuk, hol vagyunk éppen.
Viszont, én nem nagyon szeretném ebben a modulban lelőni a karakteremmel kapcsolatos rejtélyeket, amik még a VJ-ben se derültek ki róla, még ha a többi karakter nem is tudná a másik részben ezeket az információkat, de Ti, Userek, tudnátok.  Szóval ezt még majd ki kell gondolnom vele kapcsolatban.
Kíváncsian várom a véleményeteket.

Diana

 

 

2015.01.16. 21:51
Dianna

Kedves Kalseru és Xer!

Megragadom az alkalmat és leírom gondolataimat az új modullal és az ötleteddel kapcsolatban, ahogy ígértem.
Szóval elmondom, nekem mi is szűrődött le első olvasatra az Alternatív Játékból. Én úgy képzelem ezt a módot, hogy aki szeretné kipróbálni magát olyan Játékosokkal vagy olyan helyzetekben, akikkel, és amikre a Valós Játéktéren nem feltétlen lenne rá lehetősége, az itt megteheti.
Ha jól értem, akkor a karakter, mikor itt elkezd írni, az karakterlapján először meghatározott kondíciókkal és ismereteivel kezdi el a játékot, egyszerre csak egy helyszínen tud jelen lenni és az itt megszerzett tudás, tárgyak, képességek nem befolyásolják a VJ világát és fordítva ugyanez igaz.

Nekem ebből az szűrődik le, hogy így ez a játéktér egy eléggé rugalmas és sok lehetőséggel rendelkező helyszínt teremt a számunkra, bár itt is meg vannak a korlátok, mondhatni kipróbálhatjuk magunkat helyzetekben, a mi lenne, ha szellemében, de alapvetően nem boríthatjuk fel a karakterünk kezdeti profilját, nem mondhatjuk, hogy többet tud, vagy mást tud, mint ami le vagyon írva az adatlapon.

Olvastam a chaten valamelyik nap, írtad Xer, hogy (már nem tudom pontosan vissza idézni szó szerint), de valamiért megakartad magyarázni, hogy akkor Diana és Xer találkozott itt, ezt és ezt tette, de a Vj-ben ezért meg ezért nem emlékeznek egymásra, mert….
Nos, úgy vélem, felesleges az ilyen dolgokba belebonyolódni, úgy mond, mert ha Xer és Diana találkozik itt, megismerik egymást, az akkor se lesz semmilyen hatással a VJ-re, ha jól értelmeztem, mivel, hogy Alternatív, történhetnek dolgok, kötődhetnek ismeretségek, de ezeknek a dolgoknak csak itt lesz lenyomata, vonzata, haszna, hatása, de a másik részen nem. Tehát, ha a Valósban találkozik Xer és Diana, akkor ott újra kell kezdeni az ismerkedést, mert ugye maga a valós ismeretség még létre se jött. Mondok egy extrém példát: mondjuk, Diana megtalálja az Ereklyéket, ha az ottani történetet veszem alapul, egyesíti, lezavarja a szertartást, és Arcadis visszatér és el jő a gonosz… Még ha ez sikerülne is neki, az akkor se zavarná meg a másik modult, ha érted, mire gondolok.

Ez az egyik, amit ki szerettem volna emelni. A másik, hogy mintha az is kérdésként merült volna fel, vagy legalábbis bennem kérdéses, hogy időben hol helyezzük el a játékot, ha játszani kezdünk? Jelenben, múltban, jövőben? Ha nagyon ragaszkodunk a karakterünk életéhez, akkor releváns, hogy a jelenben és Arminanos, de volt olyan ötlet is, hogy a Démon világban próbáljuk meg a dolgokat és ugye mind a két karakter most az Anyagi síkra van hívva.
Bár, eszembe jutott, hogy el lehet kezdeni Arminason és utána tovább jutni egyéb helyszínekre, akár másik síkokra. Úgy képzelem, létezhetnek, átjárok a két sík között, amiket nehezen, de meg lehet találni, ha nagyon ragaszkodunk ehhez. És akkor így mondhatnánk azt, hogy a játék a jelenben kezdődik, Arminason, a karakter kezdeti képességeivel, ismereteivel, ami itt bővülhet a végtelenségig is akár. Erről mit gondoltok?

Az ötletedről, Xer.
Érdekesnek tűnik, bár annál a résznél kissé összezavarodtam, hogy: „…a kezére tetovált szimbólum, mely a démon kezességét hivatott biztosítani…”.
Értem, hogy mire gondoltál, vagyis sejtem, ez a Sarazil nevű fickó egy Nekromanta lehet, aki éppen démont idéz, nevezetese Xert. Vagy esetleg akkor ő is egy démon… aki éppen egy másik démont idéz, vagy, hogy? Ahogy látom, röviden tömören arról szól a kaland ötleted, hogy Xert megidézik, kap egy küldetést, van a fogadó a lovaggal, aki mindenkinek szúrta a szemét, de ezt a bizonyos lovagot valaki meggyilkolta, gondolom az a fázó idegen, feltételezem, bár azt nem igazán értem, Diana hogy jön a képbe. Szóval, jó lenne tudni

2015.01.08. 20:34
Kalseru

Sziasztok! 

Én is szeretnék menni Alternatívba, (gazdi nélkül, próbaként) aki szeretne velem játszani, az szóljon, hogy mehetek! Például Desh-sel, Dianával, vagy Reefith-szel... :) 

2015.01.08. 15:20
Xer

Idő közben láttam, hogy van karakterkorlát hozzá, így szétdarabolta a szöveget. Az alsót olvasd először, úgy (remélem) összeáll.

 

Elsőre ez az ötlet jutott eszembe, persze lehet még majd módosítani rajta. A sztori központjában a bevezetőben megjelenő Ezüst Kehely lovagrend állna, akik amolyan profi démongyilkos rendnek számítanak Arminason, valamint Arcadis ereklyéinek felkutatása. A lovagot, akit itt az előzményben meggyilkoltak, Nicolasnak hívják, a rend egyik viszonylag tapasztalatlan tagja, akibe Dianna véletlenül akadt bele útja során, amint társaival egy másik démont kaptak el valahol a vadonban. A démon elpusztítása után társaitól elválva megindult északnak, ahogy az egyik társa elmondta, a rend visszarendelte őt egy komolyabb ügy miatt, ajd átadott neki egy levelet. Úgy gondoltam, Dianna hallhatott már a rendről, és tudhatja, hogy a lovagok rendjük erődjében őrzik Arcadis egyik ereklyéjét is. Ez után meg volt a motivációja, hogy kövesse az ifjú lovagot egészen idáig, ám most, hogy a lovagot meggyilkolták, elvesztette a nyomot, ami a rendhez vezethetné őt.

Ezen a szálon össze lehetne szőni a két karakter útját, és egy egész izgalmas történetet tudnék keríteni az út köré. Kíváncsi vagyok, mit szólsz hozzá. Nem szeretném elragadni a történetszövés lehetőségét teljes egészében, úgyhogy bármelyik résznél ha van valami, amit változtatnál, vagy az egész egy másik ötletet indított meg benned, írjuk bele azt is, vagy változtassuk meg a sztorit szabadon.

 

2015.01.08. 15:19
Xer

Sarazil, ahogy parancsba kapta, rögtön elkezdte kántálni a megfelelő igéket, amikkel béklyóba foghatja a démon elméjét. Érdekes módon arra számított, hogy a lény megpróbálja majd letépni a fejét, míg ezt csinálja, és csupán a varázskör fogja majd őt védeni hatalmától, de az csak bámult rá. Mikor végzett, és tudta, a lény nem lehet képes ellenállnii, megkérdezte:
- Te vagy Xeretzoqr?
Az arc bólintott.
- Figyelj rám jól, feladatom van számodra...

A fogadós, miután felterelte vendégeit a szobák felé, egyedül maradt. Elkezdte felpakolni a székeket az asztalokra, ujját megnyalva eloltani a lámpásokat, amik megvilágították az étkezőt, s már az utolsó gyertyánál tartott, mikor az ajtó váratlanul bevágódott, és a kinti viharból egy fekete köpenyes, csurom víz alak menekült be, maga után sebesen csukva be az ajtót. Az idegen holt sápadt volt, és bemutatkozás helyett egy hatalmas tüsszentéssel üdvözölte a fogadóst.
- Uram sajnálom, de…- kezdte ő, de mikor végignézett a szerencsétlenen, látta rajta, ha elzavarja, még megfagy odakint. -…na, várjon, üljön le arra, a kályha mellé gyorsan!- mondta, megszánva a vendéget.
A köpenyes alak remegve hajlongott, megköszönve kedvességét, majd sietve kúszott el az asztalok közt, és egyenest a földre ült a kályha mellé. Valamivel később holmija közt kutatott, s előrántott két ezüstérmét, remegő kézzel nyújtva megmentője felé – T..tt-tessék, vegye csak el! K-köszönöm! Kérem, ha lehet, főzzön nekem valami meleget!
A fogadós némi gondolkodás után elvette a pénzt, és elindult hátra a pult mögé, hogy főzzön egy meleg csalánteát az idegennek. Nem is sejtette, kit eresztett be a fogadójába…

Másnap hajnalban a férfi igen korán távozott, minden szó nélkül hagyva el a helyet. Valamivel később aztán, mikor a fogadós elindult felébreszteni a lovagot, ahogy az előző este meghagyta, a fejét fogva vágtatott ki a szobájából, s nem sokkal később a fogadó vendégei közt elterjedt a hír, miszerint a lovagot különös kegyetlenséggel meggyilkolták, szemei hiányoztak, szája és szemgödrei pedig valamiféle ezüstös anyaggal voltak teli.

 


2015.01.08 15:18
Xer

„ Dianna, érkezik a kalandötlet!

Komor, viharos nap volt. Uliaris apró városában, a „Négy gőzölgő verébhez” fogadóba egy páncélos alak lépett be. Oldalán ezüstös markolatú kard, hátán hosszú szürke köpönyeg, mellkasán pedig egy fehéres-ezüstös kelyhet ábrázoló szimbólum díszelgett. A pulthoz lépve a helyiek összesúgtak háta mögött, nehéz léptei közeledtévelmindenki beljebb húzta magát az asztalához.

Közben valamivel távolabb, a szakadó esőben és a viharos szélben tiltott szavakat visszhangzott a haragos szél. Ilyen időben mindenki fedelet keresett magának, egyedül Sarazil Nivan, a nekromanta nem. A közeli nádas gyűrűjében sejtelmes, síkon túli erők gyülekeztek, ahogy bukott istenét szólította; a fák ágai hangosan recsegve-nyikorogva tördtek el, vagy csavarodtak göcsörtökbe, ahogy a sötét erők megtöltötték az idéző kört, a tó pedig tüntető bugyborgásba kezdett, mikor a megfelelő szavak elmormolásával természetellenes zöld lángot plántált a mágikus idézőgyertyára. Hogy miért tevékenykedett Sarazil ilyen időben? Nem, nem őrült meg. Csupán parancsot teljesített.

- …a szentségtelen paktumra, odaajánlott lelkemre esküszöm, a Kárhozott Urat szolgálom, én ki a sötétség mélyén születtem, ki a szenvedésben fürdöte…- dühödten vágta a földhöz a csurom víz papirost, amit eddig kezében szorongatott – Az ördögbe is! Miféle büntetés ez?! Képtelenség ilyen monszunban elvégezni a litániát! Fél órája ázok itt, így akarsz megölni?! – Sarazil, bár jó ideje űzte a sötét mesterséget, nem tartozott Arcadis legeszesebb követői közé. A Kárhozott pedig nem tolerálja a kudarcot. Miután a legutóbbi rábízott Tenebrost hagyta elpusztulni, most vezekelnie kellett ura felé, bármilyen érthetetlen feltételeket szabjon is ki rá. – Én nem csinálom ezt! – kiáltotta még egyszer, de igen hamar megbánta; a kezére tetovált szimbólum, mely a démon kezességét hivatott biztosítani, vörösen izzani kezdett, hangos sziszegéssel égetve a húsára bőrét. Fájdalmasan a saras földre rogyott és előkotorta az alig olvasható papirost, végig szentségelve, ahogy a karán kezdett felhólyagosodni és olvadni a bőr.

- …ki a szenvedés vizeibe mártottam fekete szívemet, parancsolom, hogy jelenj meg előttem! Áraszd el az árulók földjét, miképpen urunk, Arcadis azt kívánja tőled, az ő szolgájától..- és itt egy határozott szintel bizonytalanabbul folytatta, egészen közel hajolva az ázott papiroshoz -…Xer..etz..Xeretzoqr! – az idézőkör ebben a pillanatban sötét derengéssel füstölni kezdett, a gyertya lángja pedig élénk lobbanással válaszolt az érkező démoni energiákra. A nekromanta zavarodottan hátrébb lépett – Igen, azt hiszem ez lesz az!
A kör kellős közepén a levegő hangos süvöltéssel megremegett, majd hirtelen mintha megrepedt volna, egy fényes vonal mentén végighasadt. A hasadékon keresztül vékony, zöldes fénnyel izzó csápok nyúltak ki, melyek lassan szétfeszegették a rést, majd több társukkal együtt lassú, ritmikus táncot lejtve tekeregtek ki a körön belül szétterülve. A nekromanta zavartan tapasztalta, hogy az érkező lény, Arcadis küldötte egyáltalán nem rendelkezik semmiféle stabil alakkal; egy folyékony, nyálkakupac volt, ami a hasadékon átérve el is vesztette zöldes ragyogását. Csápjai közül középen kiemelkedve egy vastagabb törzset épített magának, aminek a végére egy nagyjából emberi, ám rendkívül kifejezéstelen arcot formázott, egyenesen az idézőjére meredve.

Sarazil, ahogy parancsba kapta, rögtön elkezdte kántálni a megfelelő igéket, amikkel béklyóba foghatja a démon elméjét. Érdekes módon arra számított, hogy a lény megpróbálja majd letépni a fejét, míg ezt csinálja, és csupán a varázskör fogja majd őt védeni hatalmától, de az csak bámult rá. Mikor végzett, és tudta, a lény nem lehet képes ellenállnii, megkérdezte:
- Te vagy Xeretzoqr?
Az arc bólintott.
- Figyelj rám jól, feladatom van számodra

2015.01.08. 15:18
Xer

Dianna, érkezik a kalandötlet!

Komor, viharos nap volt. Uliaris apró városában, a „Négy gőzölgő verébhez” fogadóba egy páncélos alak lépett be. Oldalán ezüstös markolatú kard, hátán hosszú szürke köpönyeg, mellkasán pedig egy fehéres-ezüstös kelyhet ábrázoló szimbólum díszelgett. A pulthoz lépve a helyiek összesúgtak háta mögött, nehéz léptei közeledtévelmindenki beljebb húzta magát az asztalához.

Közben valamivel távolabb, a szakadó esőben és a viharos szélben tiltott szavakat visszhangzott a haragos szél. Ilyen időben mindenki fedelet keresett magának, egyedül Sarazil Nivan, a nekromanta nem. A közeli nádas gyűrűjében sejtelmes, síkon túli erők gyülekeztek, ahogy bukott istenét szólította; a fák ágai hangosan recsegve-nyikorogva tördtek el, vagy csavarodtak göcsörtökbe, ahogy a sötét erők megtöltötték az idéző kört, a tó pedig tüntető bugyborgásba kezdett, mikor a megfelelő szavak elmormolásával természetellenes zöld lángot plántált a mágikus idézőgyertyára. Hogy miért tevékenykedett Sarazil ilyen időben? Nem, nem őrült meg. Csupán parancsot teljesített.

- …a szentségtelen paktumra, odaajánlott lelkemre esküszöm, a Kárhozott Urat szolgálom, én ki a sötétség mélyén születtem, ki a szenvedésben fürdöte…- dühödten vágta a földhöz a csurom víz papirost, amit eddig kezében szorongatott – Az ördögbe is! Miféle büntetés ez?! Képtelenség ilyen monszunban elvégezni a litániát! Fél órája ázok itt, így akarsz megölni?! – Sarazil, bár jó ideje űzte a sötét mesterséget, nem tartozott Arcadis legeszesebb követői közé. A Kárhozott pedig nem tolerálja a kudarcot. Miután a legutóbbi rábízott Tenebrost hagyta elpusztulni, most vezekelnie kellett ura felé, bármilyen érthetetlen feltételeket szabjon is ki rá. – Én nem csinálom ezt! – kiáltotta még egyszer, de igen hamar megbánta; a kezére tetovált szimbólum, mely a démon kezességét hivatott biztosítani, vörösen izzani kezdett, hangos sziszegéssel égetve a húsára bőrét. Fájdalmasan a saras földre rogyott és előkotorta az alig olvasható papirost, végig szentségelve, ahogy a karán kezdett felhólyagosodni és olvadni a bőr.

- …ki a szenvedés vizeibe mártottam fekete szívemet, parancsolom, hogy jelenj meg előttem! Áraszd el az árulók földjét, miképpen urunk, Arcadis azt kívánja tőled, az ő szolgájától..- és itt egy határozott szintel bizonytalanabbul folytatta, egészen közel hajolva az ázott papiroshoz -…Xer..etz..Xeretzoqr! – az idézőkör ebben a pillanatban sötét derengéssel füstölni kezdett, a gyertya lángja pedig élénk lobbanással válaszolt az érkező démoni energiákra. A nekromanta zavarodottan hátrébb lépett – Igen, azt hiszem ez lesz az!
A kör kellős közepén a levegő hangos süvöltéssel megremegett, majd hirtelen mintha megrepedt volna, egy fényes vonal mentén végighasadt. A hasadékon keresztül vékony, zöldes fénnyel izzó csápok nyúltak ki, melyek lassan szétfeszegették a rést, majd több társukkal együtt lassú, ritmikus táncot lejtve tekeregtek ki a körön belül szétterülve. A nekromanta zavartan tapasztalta, hogy az érkező lény, Arcadis küldötte egyáltalán nem rendelkezik semmiféle stabil alakkal; egy folyékony, nyálkakupac volt, ami a hasadékon átérve el is vesztette zöldes ragyogását. Csápjai közül középen kiemelkedve egy vastagabb törzset épített magának, aminek a végére egy nagyjából emberi, ám rendkívül kifejezéstelen arcot formázott, egyenesen az idézőjére meredve.

Sarazil, ahogy parancsba kapta, rögtön elkezdte kántálni a megfelelő igéket, amikkel béklyóba foghatja a démon elméjét. Érdekes módon arra számított, hogy a lény megpróbálja majd letépni a fejét, míg ezt csinálja, és csupán a varázskör fogja majd őt védeni hatalmától, de az csak bámult rá. Mikor végzett, és tudta, a lény nem lehet képes ellenállnii, megkérdezte:
- Te vagy Xeretzoqr?
Az arc bólintott.
- Figyelj rám jól, feladatom van számodra

2015.01.08. 10:45
Xer

Dianna akkor van kedved kipróbálni az alternatív játékteret?

Van egy ötletem, hogy játszhatnánk, persze ha van neked is, arra is nyitott vagyok. :)

2015.01.08. 10:21
Xer

:) Szuper! Rendicsek, vannak ötleteim. Vagy ha ezek nem azok, még lesznek :D

2015.01.08. 10:20
Sango Szerk.

Szerintem ez a szabály nem vonatkozik majd az Alternatívra, de csak saját NJK-kat mozgass, ne az oldalon lévőket. Kitalálhatsz történetet, amit le is vezethetsz. :)

2015.01.08. 10:15
Xer

És ha mondjuk itt kitalálok valamiféle történetszálat, külső szereplőket, njk-kat, egyéb elemeket nem mozgathatok, igaz? A szabályzatban az ilyesmi a mesélőre van bízva. Persze ahogy látom olyasmit lehet beleszőni, hogy a külső világ hogy reagál a cselekvéseinkre, de ennél bonyolultabbat ha jól sejtem nem lehet, nem? 

2015.01.08. 10:12
Sango Szerk.

Jól van, persze. :) Azért is van ez a modul, mert ezt még egyszer-kétszer át kell rágni, amíg kialakul a végleges forma szerintem. De akkor kezeljük a kettőt külön egymástól és akkor senki sem zavarodik bele. 

2015.01.08. 10:10
Xer

Rendben, a félreértések elkerülése végett kérdeztem, így tiszta sor :)

2015.01.08. 10:06
Sango Szerk.

Lehet, hogy az a legegyszerűbb, ha inkább teljes mértékben különálló játékként kezeljük az Alternatívot.
Vagyis azzal a tudással és ismerettel rendelkezel, amivel akkor, amikor alapból elkezdted a játékot az oldalon. Csak azt ismered, akivel az adott játéktéren találkoztál, és a kettőnek semmi kapcsolata nincs egymással. Csak a karakterek adatlapja meghatározó, semmi más és amit Az alter játékban megtudsz.

2015.01.08. 09:34
Xer

Hát én úgy értelmeztem, hogy ez az alternatív játéktér egy olyan hely, aminek nincs köze a másikhoz igazán. Tehát mondjuk hiába találkoznék itt valakivel, a másik játéktéren ennek nem volna nyoma.
Ugye ez alapján gondoltam: "Az Alternatív játéktéren (AJ) megismert karaktereket a JK nem ismeri automatikusan a Valós játéktéren (VJ) is, sőt, az AJ-ben tudomására jutott új dolgoknak nem lesz automatikusan birtokában a VJ-ben."

Arra gondoltam konkrétan, hogy találkozhattunk volna pl. a démoni síkon. Amire Xer nem emlékezne, de Dianna valószínűleg igen.
Nem tudom, hogy ha ez megtörténne (a példánál maradva), akkor:

- A valós játéktéren nem lenne semmi nyoma, mintha sose történt volna meg, vagy

- A valós játéktéren is emlékezni fognak (ez esetben fog Dianna) rá


 
2015.01.08. 09:26
Sango Szerk.

Bocsi Xer, lehet, hogy az én agyam nagyon lassú, de nem értem a kérdést...
Milyen időbeli előzményre gondolsz? Pl. hogy Xer és Diana hogyan találkozott, vagy arra, hogy honnan ismerhetik egymást, hol találkoztak már az előtörténetükben?

2015.01.08. 09:22
Xer

Kérdés:

Alternatív játék lehet az is, ha kitalálunk valamiféle időbeli előzményt az eddigi játéknak? Mert pl. úgy nem teljesülne a kritérium, hogy az itt tapasztalt dolgoknak nincs semmi hatása a valós játéktérre. Vagy kifejezetten ilyen "mi lenne ha" játékra kell gondolni?

 
Dátum

Asz.:4285
Zora Második Hava (Viharok)
 3.nap 
(A Szertartások napja)

 

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Elfelejtettem a jelszót
 
Menü
 
Írj nekünk!
 
Chat
Csak kultúráltan!
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Számláló
Indulás: 2007-03-01
 
Cserék

Chatben kérhető a csere!



 

Elitek:

 


Egyéb:

   
   
  

 

 

 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?