Arminas világa - Fantasy Szerepjáték
Oldalinfó

Nyitás: 2007 március 1.
Szerkesztő: Sango
Társszerkesztő: Shanyce 
Kalandmesterek száma: 1
Felhasználók száma: 61
Karakterek száma: 48
Legújabb Karakterek:

 

 

 

 

 

 
Hírek/Frissek
 
Segítség
 
Világunk
 
Arminas teremtményei
 
Arminas időszámítása
 
A szerepjáték

 

 


 

 

 
Karakterek

 

 

 

 

 

 
Szavazások

 

 

 
Umbra képességek

 

0. szintű Umbra képességek:


Repülés

Ez a legelső képesség, amit a kiválasztott az idegen anyagi síkon megtanul. Ezt kell legtökéletesebbre fejlesztenie, hogy képes legyen használni a szárnyait, ráérezzen, mikor mennyire erős lökésre van szükség, és ha kell ellen tudjon állni a széllökéseknek bármely irányból. A Lumeneknek és Umbráknak az elsődleges síkon töltött idő alatt is szorgalmasan kell foglalkozniuk ezzel a képességel, mert, ha nem fejlesztik könnyen kijöhetnek a gyakorlatból.

 

Szárnyak elrejtése/felfedése

Az Umbra szárnyai a mágikus szavak elhangzását követően először árnyak formázta alakba rendeződik, majd:
- anyagi formába szilárdul (megjelenik)
- derengés formájában szertefoszlik (eltűnik)
Az adott külső megjelenés bármennyi ideig fenntartható, használója nem veszít tovább energiáiból, miután elérte a kívánt állapotot.


Védőpajzs

Az Umbra mágikus szavaival pajzsot vonhat önmaga, vagy más – tőle maximum 50 méterre tartózkodó személy – köré, ezzel védekezve a fizikai vagy mágikus sérülések ellen. A pajzs maximum 20 percen át tartható fenn és több személyre is kiterjeszthető, de a mérete ezen a szinten maximum egy 1.5 méter sugarú kört jelent. Használója az időtartam letelte előtt bármikor feloldhatja a pajzsot.

 

Időjóslás

Az Umbra ezt a képességét arra használhatja, hogy megjósolja, milyen lesz az időjárás az adott, és a következő napon. Ez az Istenével való kapcsolattartásban, és a gyógyulásában lehet segítségére, és nem követel sok energiát a használójától, viszont egy nap csak egyszer használhatja.

 

Harmadik szem

Ezzel a képességükkel az Umbrák látják mágiahasználók által kibocsátott energiákat a varázslat létrehozásának pillanatában úgy, mintha gomolygó színes ködfoltok lennének. Ez természetesen minden mágiaformára vonatkozik, még mentalista által életre hívott varázslatok esetén is. Így az Umbra mindig észreveszi, ha a közelében mágiát használnak.
 

Örvény:

Ennek a képességnek a használatához az umbrának mindössze a szárnyaira van szüksége, ezek gyors mozgatásával ugyanis képes a levegőben örvényszerű légáramlatot létrehozni, valamint a föld közelében maradva a felkavart homokból, porból, törmelékből felhő jellegű kavargó örvényt teremteni. 

 

1. szintű Umbra képességek:

 

Csapdába ejtés

Az Umbra ezt a formulát alkalmazva gömb alakú energiaburkot von egy általa kiválasztott személy köré, aki maximum 20 méterre tartózkodik tőle. A burok azonban nem a célszemély védelmét hivatott szolgálni, hanem csapdába ejti őt, és nem engedi, hogy elhagyja a gömböt. Annak belsejében varázslatai hatástalanok maradnak, fegyverei sem ütnek rést a burok falán.
Az Umbra 30 percig képes fenntartani a hatást, azt követően a gömb egyszerűen szertefoszlik. Az időtartam letelte előtt természetesen bármikor feloldhatja a létrehozott burkot.

 

Megérzés

Ez tulajdonképpen a gondolatolvasás egy kezdeti fokozatát jelöli, amikor az Umbra nem célzottan kiolvassa a célszemély gondolatait, csak nagyobb eséllyel ráhibáz az igazságra, amit a képesség alanya titkolni akar az Umbra elől. A képességre használójának nem kell rá koncentrálnia, akaratlanul működik, de csak az első szint megszerzése után. Ennek a képességnek hozadéka, hogy egy lunerita sem tud hazudni az Umbrának.
 

Tárgymozgatás

Az Umbra a formula létrehozásához igét használ, bal kezének mutatóujjával egy tárgyra mutat, ami 10 méteres körzetében kell, hogy elhelyezkedjen, és mozdítható kell, hogy legyen.
Kézfejének intésével, elröpítheti az adott irányba, újabb pont kijelölésével óvatosan áthelyezheti máshová, tenyerének felfelé fordításával pedig magához hívhatja a tárgyat. Abban az esetben, ha a cél nem egyértelmű (például a szoba ahol az Umbra tartózkodik, túlzsúfolt), a tárgy nevének el kell hangoznia az ige után.
A tárgy súlya ezen a szinten maximum 1 kilogramm lehet.

 

2. szintű Umbra képességek:

Üzenet

A képesség birtokosa üzenetet küldhet gondolati úton bárkinek, bármilyen távolságra, ha az alábbi feltételek adottak:
- Az Umbra tudja az üzenet fogadójának teljes nevét, és legalább egyszer beszélt vele személyesen.
- Éjszaka van, és a Hold tisztán látható az égen.
- A küldő és a fogadó is a szabad ég alatt tartózkodik, és éri őket holdfény.
Az üzenet annyi mondatból állhat, ahányadik szintű a használója. Válaszadásra csak akkor van módja a fogadónak, ha magával hordja az Umbra egyik személyes tárgyát, illetőleg ha kasztját tekintve mentalista, vagy bárd.

Farkasok hívása

Az Umbra a megfelelő litániát kimondva, az őt körülvevő árnyak felhasználásával annyi farkast hívhat magához, ahányadik szinten van éppen (kevesebb lehet, de több nem). A farkasok ebben az esetben árnyékból állnak, kárt csak elemi mágia tehet bennük. Ők fizikai sérüléseket nem hagynak az áldozaton, de épp olyan mértékű fájdalmat okozhatnak, mint egy átlagos farkas karmolása, vagy harapása. A fájdalom megzavarja azokat az ellenfeleket, akik nem rendelkeznek magas szintű fájdalomtűréssel. Akiknek a fájdalomtűrése alacsony, azokat teljesen a hatalmába is keríti a látszólag ismeretlen eredetű kín.
A farkasok szintenként 2 percig tarthatók fenn, és az idő lejártáig engedelmeskednek az Umbra minden kérésének.

 

3. szintű Umbra képességek:

Sötétség kardja:

Ezzel a képességgel az umbra a sötétség anyagát karddá formázva támadhat ellenfelére. A sötétségből formázott fegyver tulajdonságai egy egykezes kardéval egyeznek meg, sebzésük is ennek megfelelő, ám lumenek, és fénymágiával teremtett lények ellen fokozott a hatása. A lumenek és fénylények esetében az elszenvedett vágások mélyebbek, fájdalmasabbak, és a gyógyulásuk is jóval lassabb ütemben zajlik. A kard szintenként 10 percig tartható fent, és a hatóidő lejártát követően szertefoszlik.  

Észlelhetetlenség:

Ez a képesség valójában álcázásra szolgál. Az éjszaka teremtményeként az umbra képes úgy manipulálni a környezete fényviszonyait, (értsd: az árnyékokat) hogy azok elrejtsék a kíváncsi tekintetek elől alakját. A képességet magasabb szinteken másokon is tudja már alkalmazni, így ha úgy akarja, bárkit eltüntethet a körülötte tartózkodók szeme elől. Mivel ehhez nem szükséges jelentős energiaráfordítás az umbra részéről, hatóideje korlátlan.


4. szintű Umbra képességek:

Rémület:

A képesség célja az áldozat legbensőbb félelmeinek életre keltése, ám mindez nem más, mint hangokból teremtett illúzió, fizikai sérüléseket semmilyen esetben nem okoz. Az umbra a képesség segítségével életre kelti az éjszaka riasztó hangjait, (pl: vadállatok morgása, apróbb neszek, zajok) félelmet, súlyosabb esetben rettegést ébresztve ezzel a kiválasztott személyben. Hatóideje szintenként 1 óra, a kiválasztott célpontnak pedig az umbrától számított 20 méter sugarú körben kell tartózkodnia.

 

5. szintű Umbra képességek:

Holdfogyatkozás:

Az umbra ezzel a képességével a Hold fényét elvonva a környezetéből tökéletes sötétséget teremthet egy 10 méter sugarú körben, melyben csak ő képes tájékozódni. (Tehát az umbra a sötétség ellenére tökéletesen lát, érzékeli az irányokat, stb.) A teljes sötétség 1. szinten fél óráig tartható fenn,ám ez minden újabb megszerzett szinttel 30 perccel nő. A képesség hatótávolsága is növelhető szintenként 10 méterrel.

 

6. szintű Umbra képességek:

Hullócsillag:

Támadó jellegű képesség, melynek segítségével az umbra apró fénypontokat hív életre, és ezekből fényből álló tüskéket képes kilőni választott célpontja irányába. A tüskék nem okoznak súlyosnak minősülő, vagy életveszélyes sérüléseket, ám becsapódásuk jelentős fájdalommal jár.
Az umbra szintenként 3 fénypontot képes létrehozni, minden pontból maximum 3 tövis lőhető ki egymás után.

 

 
Dátum

Asz.:4285
Zora Második Hava (Viharok)
 3.nap 
(A Szertartások napja)

 

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Elfelejtettem a jelszót
 
Menü
 
Írj nekünk!
 
Chat
Csak kultúráltan!
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Számláló
Indulás: 2007-03-01
 
Cserék

Chatben kérhető a csere!



 

Elitek:

 


Egyéb:

   
   
  

 

 

 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?