Az alábbiakban felsoroljuk azokat az információkat, amelyeknek szerepelniük kell a karaktered adatlapján.
Figyelem! NE tegyél fel anime képeket, mert ez egy Fantasy és nem anime szerepjáték.
A karakter teljes neve
*Főkép
(Maximum 600x700-as méretű legyen!)
Karakter neve: (Ha lehet, ne válassz japán nevet, mint pl:Ayumi Sakura)
Nevének kiejtése: (Írd ide fonetikusan, hogy hogy ejtik a karaktered nevét)
Beceneve:
Neme: (férfi/nő. Nincs semleges)
Faj: (Válassz a megadott fajokból.)
Kor: (Jó ha megírod, de nem kötelező. Segítségként nézd meg a kormeghatározást.)
Kaszt: (Választhatsz a megadott kasztok közül egyet)
Hajszín: (Ha a képeiden egyértelmű, akkor nem muszáj leírnod.)
Szemszín: (Ha a képeiden jól látható, akkor nem muszáj leírnod.)
Fegyverei: (Amennyiben van, akkor kötelező megadni.)
Képzettségek: (Kettőt válassz a karakterednek a Képzettségek listájából. Figyelj arra, hogy a Faj és Kaszt kiválasztásánál már járnak neked bizonyos, alap képzettségek, amiket itt nem kell már feltűntetni!)
Erőssége: (Mi az, amihez leginkább ért, vagy amiben a legjobb?)
Gyengeség: (Félelmei, hiányosságai, betegségei. Fontos, hogy elsősorban nem jellembeli dolgokra gondolunk!> pl: néha bunkó, ezért nincsenek barátai.)
Társa: (Háziállat, kísérő, vagy akár a lova neve is kerülhet ide.)
Vallás: (Biznyos kasztok és fajok megkövetelnek valamilyen vallást, de szabadon is választhatsz egy istent.)
Felszerelése: (Írj ide mindent, ami a karakterednél van. Ha valamiből több van, tűntesd fel szám szerint. pl: 3db dobótőr)
Jellem: (Ugyan nem kötelező megírni, de sokat segíthet a karaktered kibontásában a játék során.A karaktered belső tulajdonságairól, szokásairól, jó és rossz tulajdonságairól írhatsz itt.)
Élettörténet: (A karakter múltjáról, életében történő fontos eseményekről, családjáról, barátairól, egyéb kapcsolatairól írj néhány mondatot. A végén találj ki a karakterednek valami életcélt, amit el akar érni a játék során. Pl: megtalálni valakit/valamit, aki/ami fontos neki. Megvédeni, vagy megölni valakit. Érdemes kitérni arra, hogy mi okból választotta azt a kasztot, amit, és milyen körülmények vezették el idáig?
Tipp: Könnyebb lehet a kezdés, ha az élettörténetedet összefűzöd egy már játékban lévő karakter élettörténetével. Nézd meg a játékos karaktereket, és ha valaki szimpatikus, megpróbálhatod összekapcsolni a saját élettörténetedet az övével.)
Elérhetőség: (Kötelező megadni egy elérhetőséget, ahol a szerkesztők kapcsolatba tudnak veled lépni, ha probléma van az igényléssel. Az e-mail címben érdemes a -@ karaktert betűvel kiírni, hogy ne kapjatok spameket.)
Egyéb képek a karakteredről
(Mindenkit tisztelettel megkérünk arra, hogy maximum 5-6 plussz képet töltsön fel! Figyelj arra, hogy ezek a képek ne legyenek szélesebbek a főképednél, mert széthúzza az oldalt.)
Példa egy igénylésre:
Nizar Draylor
Karakter neve: Nizar Draylor
Nevének kiejtése: Nizár Drájlor
Beceneve: Nizar
Neme: Férfi
Faj: Félelf
Kor: 195
Kaszt: Testőr
Hajszín: Barna
Szemszín: Barna
Fegyverei: Egykezes hosszúkard, tőrök
Képzettségek: Térképészet, Csapdaállítás
Erőssége: Kardforgatás, lovaglás, kitartó, bármilyen harcra kerül sor. Döntéshelyzetben képes gyors és logikus döntéseket hozni.
Gyengeség: Tériszonya van és klausztrofóbiás.
Lova/Társa: Esmir
Vallás: Athrox híve
Felszerelése:
- Egykezes hosszúkard
- 6 dobótőr
- utazóköpeny
- térkép
- élelem
- kulacs
- kötél
- kesztyű
- oldaltáska a lován
Jellem:
Szerény, visszahúzódó férfi, aki nem szívesen köt új barátságokat, idegenekkel szemben eleinte mindig bizalmatlan. Fajáról nem szívesen beszél, mert a félelfeket sem az emberek, sem az elfek nem fogadják el, bizalmatlansága és a magányra való törekvése is ebből fakad. Jó kardforgató, szolgálatait szívesen felajánlja bárkinek, aki megfizeti, álljon akár a jó, akár a rossz oldalon. Cinikus humora miatt általában kevesen szeretnek huzamosabb ideig a társaságában tartózkodni, aki azonban kedveli a fekete humort, bármikor szívesen szegődik mellé.
Élettörténet:
Nizar Arminas szerint 4089.-ben született Abradon külvárosi negyedében. Apja elf kalandozó volt, aki a szabadidejét szívesen múlatta a nagyobb városok tavernáiban, s nem sok maradt benne a tündéket jellemző nemeslelkűségből és kecsességből. Anyja Sylina az egyik városhatárhoz közeli fogadó ivójában dolgozott, s igen nehezére esett volna visszautasítani a fiatal, életerős elf közeledését. Ebből a románcból született Nizar, akit anyja már kisfiúként munkára fogott a fogadó istállójában, mint lovászfiú. A kis félelf mindig csodálattal nézte a fogadóban megszálló fényes páncélú lovagokat, testőröket, kontinensszerte híres kalandozókat,és semmi másra nem vágyott, mint hogy kiszabaduljon börtönné vált életéből,s egyszer ő maga is a közéjük állhasson. Így történt, hogy egy napon Nizar amikor egy koromfekete páncélos lovát elvezette, faggatni kezdte, hogyan lehetne belőle is hozzá hasonló. A férfi a Fekete holló testőrgárda tagja volt, és épp újoncokat toborzott a gárdának, így kihasználva a kis félelf érdeklődését, magával vitte őt a rendjéhez. A gárda felnevelte és kemény kiképzésbe részesítette Nizart, akiből így remek kardforgató, és kiváló testőr vált. Nizar életének legfőbb céljává vált azalatt a néhány év alatt, amíg kiképzése tartott, hogy bebizonyítsa az embereknek, hogy egy félelf is elérhet komoly sikereket az életben a fajától függetlenül is, hiszen ugyanannyit ér, akár egy elf, vagy egy ember. Attól a naptól fogva, hogy kiképzése befejeződött, a kontinenst járja, s nehezebbnél-nehezebb feladatokra vállalkozik, hogy célját megvalósítsa.
Elérhetőség: valaki(kukac)hotmail.com
|