Arminas világa - Fantasy Szerepjáték
Oldalinfó

Nyitás: 2007 március 1.
Szerkesztő: Sango
Társszerkesztő: Shanyce 
Kalandmesterek száma: 1
Felhasználók száma: 61
Karakterek száma: 48
Legújabb Karakterek:

 

 

 

 

 

 
Hírek/Frissek
 
Segítség
 
Világunk
 
Arminas teremtményei
 
Arminas időszámítása
 
A szerepjáték

 

 


 

 

 
Karakterek

 

 

 

 

 

 
Szavazások

 

 

 
Változtatások
Változtatások : Új hozzászólás
Név:
E-mail cím:
Amennyiben megadod az email-címedet, az elérhető lesz az oldalon a hozzászólásodnál.
Idézett hozzászólás:

Feltettem Charys. :)

Bejegyzés:
Azért, hogy ellenőrízhessük a hozzászólások valódiságát, kérjük írd be az alábbi képen látható szót. Ha nem tudod elolvasni, a frissítés ikonra kattintva kérhetsz másik képet.
Írd be a fenti szót: új CAPTCHA kérése
 
  SúgóSúgó
[17-1]

2017.01.01. 16:05
Bocsánat, hamar küldte el. Kép: https://www.google.hu/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Frockerek.hu%2Fkepek%2Ftagok%2Fn%2Fne%2Fnecrodivisions%2F0033735.034.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Frockerek.hu%2Fkep785914.html&docid=Zc-PF-hbIMYjRM&tbnid=ZD-yXAlkC1HVVM%3A&vet=1&w=300&h=424&client=ms-android-huawei&bih=488&biw=320&q=v%C3%A1mp%C3%ADrl%C3%A1ny&ved=0ahUKEwiWovPhm6HRAhWFuBoKHfoSAaIQMwggKAQwBA&iact=mrc&uact=8 Karakter neve: Ébenföldi Tamara Nevének kiejtése: Ébenföldi Tamara Beceneve: Tami Neme: nő Faj: vámpír Kor: 200 év Kaszt harcos Hajszín: fekete Szemszín: fekete Fegyverei: rövid kard Képzettségek: mászás, térképészet Erőssége: elvegyülés Gyengeség: fegyvertelen harc Társa: nincs Vallás: - Felszerelése: rövid kard, térkép, mellvért, tőr , kulacs, köpeny Jellem: Törékeny alkata ellenére igencsak szívós fajta s bár a vámpírok között fiatalnak számít, az embereknél jóval tapasztaltabb. Tehetséges kardforgató és szorult helyzetben bármit képes fegyverként alkalmazni. Jól is jön ez az adoság, hiszen a pusztakezes harc sosem volt az erőssége. Számára nem létezik olyan, hogy köztes állapot vagy végtelenül szeret vagy elképesztő módon gyűlöl. Ha valakit a bízalmába fogad ahoz halálig hűséges és ugyan ezt várja el a másiktól. Élettörténet: Egy borús őszi napon született a erdő mellett. Szülei szigorú nevelése és a mindennapi nehézségek alaposan megedzették. Egyedüli gyerekként rengeteg munka és felelősség hárult rá. Mire elérte a 17. életévét a szülei úgy gondolták már meg tud állni a saját lábán, tehát elküldték. Onnantól kezdve mindent megtett a túlélés érdekében, miközben megtanult elvegyülni az emberek között, térképet olvasni és fegyvert használni. Ebben a 183 évben tudta csak igazán értékelni az élet apró ajándékait és a tudást amit legtöbször a saját kárán tanult. Elérhetőség: anna118kukacgmail.hu

2015.03.29. 22:30

Szeretném továbbá, hogy az adatlapomon lévő két képet kicserénéd (ha van mód rá) erre a kettőre: Nagyon köszönöm!

 

Üdvözlettel: Dvese herceg


2015.03.29. 22:20
Drágakőmágia
 
Dvese gyerekkorától kezdve érdeklődött a drágakőmágia iránt, sokáig lekötötte az ifjú figyelmét e tudomány. Sokat olvasott a legendákban leírt hatásukról, védekező és támadó varázslatokról. Később maga is kísérletezni kezdett, megfigyelte, hogy a kövek hogyan reagálnak egyes helyzetekben. Sok sikertelenség és nehézség után azonban kezdett elszakadni ettől a tudományágtól, de később, nevelője és gyerekkori barátja (Nethan) hatására szakkönyvek alapján ismét a tanulmányozásukat választotta.  A legtöbb kő felhasználási módját végigtanulmányozta, ezen felül pedig megtanulta a drágakövekhez járuló bonyolult litániaszövegeket is. 
 
A szakkönyvekben leírtak szerint a drágaköveket a mágusnak varázshasználat előtt minden alkalommal fel kell töltenie mágikus energiával, különben a kő képtelen lesz kifejteni a várt hatást. A drágakövek felhasználásának háromféle módja létezik, melyek a következők: észlelés, védelem, támadás.
 
Füstkvarc: 
 
Észlelés: Dvese az ásvány segítségével képes érzékelni a térmágia formuláit, az ezzel a mágiaformával manipulált helyszíneket, épületeket, képes felismerni a térmágiát létrehozó rúnákkal ellátott varázstárgyakat.
 
Védelem: Dvese képes lesz blokkolni a környezetében létrehozott térmágia varázslatokat, így azok nem fejti ki a hatásukat. Ez a hatás azonban csak akkor lép működésbe, ha a kőhöz tartozó litánia elszavalása után füstbe tartja a féldrágakövet, azaz kellőképpen feltölti. 
A védelemhez tartozó litánia: „Hostre neumph Đe’llaé ßroheb đünisteum”
 
Támadás: Dvese képes lesz a térmágia egy formulájának használatára, a térkapu megnyitására. A mágus tetszőlegesen kiválaszthatja, hová nyitja az átjárót, ennek egyetlen feltétele az, hogy előzőleg már járnia kellett legalább egy ízben a megadott helyszínen. Az átjáró maximum 10 percig marad nyitva, aztán elenyészik, mintha sohasem létezett volna.
 
A támadáshoz tartozó litánia: „Ühum al’nio váhel Łeg’entri!”
 
A feltöltéshez tartozó litánia: "Uhrüm nehva'lárvy subre al'nia"
 
Holdkő:
 
Észlelés: Dvese képes lesz érzékelni a környezetében tartózkodó kísérteteket, szellemeket, kóbor lelkeket. A kísértet pontos faját nem tudja behatárolni, csak a jelenlétét képes érzékelni.
 
Védelem: A kő egyik különleges tulajdonsága, hogy a kísértetek, szellemek, kóbor lelkek számára igen kellemetlen aurát bocsát ki, mely távol tartja őket Dvese-től. Ennek köszönhetően az ebbe a típusba tartozó lények nem indítanak támadást ellene, sőt, ha tehetik, az útjából is kitérnek. Ez a hatás azonban csak akkor lép működésbe, ha előtte a mágus a követ kint hagyja Holdfény alatt, hogy átjárhassa a fénysugarakból származó energia, azaz feltölthesse. 
 
A védelemhez tartozó litánia: "Mistru hevŁä Änne sevra"
 
Támadás: A holdkő segítségével a mágus a környezetében tartózkodó kísértetek közül egyet képes lesz az irányítása alá vonni. A kő hatására a kísértet a drágakőmágus akarata szerint cselekszik, végrehajt egyszerűbb parancsokat, arra azonban nem utasítható, hogy megöljön valakit. A kő hatása maximum 30 percig tartható fenn, ezt követően a lélek visszakapja a szabadságát.
 
A támadáshoz tartozó litánia: "Hümré ßhoÄ änĐve ceyron Dammel'a!"
 
Feltöltés: A követ közvetlen holdfénynek kell kitenni a litánia szavainak elhangzása alatt, majd néhány órára kint kell hagyni, hogy átjárja a Holdból sugárzó mágikus energia.
 
A feltöltéshez tartozó litánia: "Fühéß droha'm änneVä sontra dhem"
 
Borostyán kő:
 
Észlelés:  Dvese az ásvány segítségével képes érzékelni a mágia okozta betegségeket, rontásokat, átkokat, az ártó szándékú mágiával átitatott varázstárgyakat.
 
Védelem: A drágakő bizonyos fokú védelmet biztosít használójának a boszorkánymágia rontásaival és átkaival szemben. 1-5. szinten a formulák hatása feleződik, 6-10. szinten a negyedére csökken, míg 10. szint felett a gyengébb varázslatok hatástalanok, az erőteljesebbek pedig csak alacsony hatásfokkal működnek. A mágia okozta betegségek hatása 1-5. szinten csak gyenge, alig érzékelhető hatással van a mágusra, 6. szinttől pedig teljes immunitást biztosít Dvese-nek.
 
A védelemhez tartozó litánia: "Mintru heVäm hustre al'nioä"
 
Támadás: A kő segítségével egy tetszőlegesen kiválasztott betegség tünetei idézhetőek elő a kiszemelt áldozaton, a varázslat hatása azonban csak 2 órán keresztül érvényesül, utána a formula elszenvedője csodával határos módon felépül. A választott betegség halálos kimenetelű nem lehet, jelentős fájdalommal azonban járhatnak a tünetek. Ez a hatás azonban csak akkor lép működésbe, ha előtte a mágus a követ kint hagyja a Napfény alatt, hogy átjárhassa a fénysugarakból származó energia, azaz feltölthesse. 
 
A választott betegség: krónikus hörghurut. A tünetek egy idő után egyre gyakoribbá válnak. A kő által bárkit megfertőzhet a használó ezzel a légzőszervvel kapcsolatos betegséggel. Az idő múlásával a köhögés egyre kínzóbb lesz, a felköhögött nyák egyre sűrűbb. A késői stádiumban (1,5 - 2 óra között) többnyire légszomj is kialakul. 
 
A támadáshoz tartozó litánia: "KŁÄhem drühÄ bromé Đäv'rä singre nive!"
 
A feltöltéshez tartozó litánia: "KulrÄ éłđy wahem nosträ hemola"
 
Gránát kő:
 
Észlelés: Úgy tartják, a gránát isteni áldás hordozója, így Syrus kegyelméből az ásvány figyelmezteti használóját, ha a környezetében a tűzmágiához sorolható formulát használnak, jelzi az ezekhez kapcsolódó varázstárgyak, rúnák jelenlétét is.
 
Védelem: A kő bizonyos fokú védelmet nyújt Dvese számára a tűzmágia varázslataival szemben, a formulák hatása 1-5. szinten felére, 6-10. szinten negyedére csökken, 10. szint felett pedig szinte alig érvényesül.
 
A védelemhez tartozó litánia: "Frun Dé'l al'nevä sobmra hÄeimy"
 
Támadás: Az ásvány birtokosa képessé válik egy tetszőlegesen kiválasztott tűzmágia varázslat megtanulására, alkalmazására, amennyiben a drágakőmágus a gránátot előzőleg feltöltötte. A feltöltés igen egyszerű A követ lobogó tűz mellé kell helyezni a litánia szavainak elhangzása alatt, majd néhány órára ott kell hagyni, hogy átjárhassa a lángokból felszabaduló forróság, a belőlük áradó mágikus energia.
 
Tűzmágia varázslat: Tűztagadás
 
A támadáshoz tartozó litánia: "Brühe'm honnÄvé soltra mine hnüräm!"
 
A feltöltéshez tartozó litánia: "Misura hen'th morel'la no kenŁäh"
 

2015.03.29. 22:15
Sziasztok! :) Sango, Shan, először is, köszönöm az adatlapomhoz kért módosítások feltöltését. :) (lehetséges, hogy a későbbiekben még tennék hozzá egy-két információt) A szintemelésnél is említettétek/említetted, hogy döntsek a varázslatokról, melyet a kövekbe foglalok. Hát, íme megtörtént. :D Időközben még a kardról is írtam néhány varázslatot, szinteket. Remélem megfelelő. :) (két hozzászólásként küldöm őket)
Köszönettel: Dvese herceg
 
Képességek
 
A legendákban, tekercsekben leírtak szerint a Védelmező kardból származó mágikus erőt csak magas szintű kardforgatás, mágia és rúnaismeret elsajátítása révén lehet felszabadítani. Ám ez nem olyan egyszerű, amilyen egyszerűen hangzik...
Nem elegendő a kardforgatás mesterségét megtanulva kézbe venni és küzdeni, a léleknek eggyé kell válnia a testtel. Ha hiányzik a lélek és a fegyver közötti kapocs, a kardban szunnyadó energia soha nem fogja megmutatni valódi erejét. A kard igazi erejének felszabadításához különböző szintek átlépésére van szükség. Az első 3 szint eléréséhez nem szükséges rúnaismeret, hiszen egyes képességek teljes összhang, meditáció és alapszintű fegyverhasználati képességek révén is elérhetőek. 
 
A szintek a következők:
 
1. szint teljesítéséhez el kell sajátítani a kard használójának a meditáció alapjait. Ha feldúlt lelkét képes olyan szinten lecsökkenteni, amely a kard mágikus használatához szükséges, a penge körül halványkék színű aura jelenik meg, ami az eggyé válással egyre jobban kiterjed. Ehhez a szinthez meg kell lennie az alap koncentrációs képességeknek. Ha a személy összpontosításának képessége alacsony, nem képes, vagy nagyon nehezen tudja ezt a szintet teljesíteni. Ezen szinten a kard élesebb, és könnyebben forgatható.
 
2. szint elérésének alapfeltétele az első szint teljes birtoklása. (meditáció, lélek és kard teljes összhangja) Ezáltal a halványkék aura lassan egyre sötétebbé alakul. A gyakorlottabb kardforgatóknak ez a folyamat akár másodpercek alatt teljesülhet, de tény, hogy ehhez megfelelő gyakorlás is szükséges. Ezen a szinten a fegyver pengéje sokkal masszívabb eredeti alakjánál, így kevésbé sérül. (1. szintű fegyverhasználati képzettség szükséges ehhez a szinthez)
 
3. szint túllépéséhez már a mágiaismeret is elengedhetetlen. Ezen a szinten kétféle litánia elszavalásával, két különböző támadást idézhet elő a fegyverhasználó. (2. szintű fegyverhasználati képzettség, és 1. szintű mágiaismeret szükséges a túllépéshez)
 
- Első támadáshoz két kézzel kell megragadni a fegyvert. Miután a halványkék aura felszabadult, és színe egyre sötétebbé válik, a kardforgató jobb kezét használva vízszintesen elfordítva a fegyvert, elszavalja a szükséges litániát: "Hunstre legh moreÄ Glohen toĐ'äh".
Ekkor a kard markolatát díszítő rúnamotívumok erősen fényleni kezdenek. E folyamat következtében a kard olyan energiát képes adni használójának, amitől a kardforgató gyorsabb lesz mind mozgás, mind kardforgatás terén.
 
- Második támadáshoz egy kézzel kell megragadni a fegyvert. Miután a halványkék aura felszabadult, és színe egyre sötétebbé válik, a támadó, bal kezét használva vízszintesen elfordítva a kardot, a kiindulóponttól pontosan 150°-al, laza csuklómozgással tovább pörgetve ronthat rá ellenségére. Ennek nehézsége és veszélye az, ha a forgatási szög nem pontosan történik.
A támadáshoz szükséges litánia: "Nitre thüe moreŁ'nür brÄlem InĐa".
Tökéletes elsajátítást követően a kard körül villámnyalábok cikáznak, ami enyhe áramütést okozhat az ellenfél számára. Az áramütés nem halálos, enyhén sebesít, de a támadás hatékonysága a kard és lélek összefonódásának tökéletességén is múlik. 
 
4. szint eléréséhez további fegyverhasználati és mágiaismereti képzettség szükséges, ezenkívül elengedhetetlen az első szintű rúnaismeret is. Ezen a szinten a kard és használója is elég magas szinten van ahhoz, hogy „egymást kölcsönösen segítsék”.
A harcos már képes biztonsággal forgatni a kardot, a kard pedig szabadon képes felszabadítani a benne lévő energiát. A kardforgató támadni, támadást blokkolni és védekezni egyaránt biztonsággal képes. A 4. szinten már rúnaolvasás szükséges, ugyanis a kardba vésett motívumok ismerete szükséges e szint elsajátításához. 
 
„Nysta ec niţr netr allar nío,
Frunt Đeul vahel ł’e genŁ neu,
Musty Sel’e ßahem kneiĐ,
Umne zohév flost’ollaĐ’ein.”
 
A kardon lévő írássor elolvasása végett a kard alakja megváltozik. (ez csak akkor történik meg, ha az előző 3 szintet már tökéletesen műveli a harcos)
 
„A kard pengéje vastagabb és hosszabb valós alakjánál, s tündöklő fénynyalábként világítva be az eget hoz megváltást a népre...” (részlet a legendákban leírtakból) 

A kard pengéje e alakban fénynyalábként funkcionál, így a fegyver pillekönnyű.
Hátrány: A kard a forgatójából „táplálkozva” szívja el lassan az energiákat, ezért, egy harcban tapasztalatlanabb személy a fényt nem tarthatja fenn 10 percnél tovább.
 
5. szint  az egyik legmagasabb szint, melyről a legendák írnak. (a többi egyenlőre ismeretlen)  Eddig csak kevés uralkodó volt képes a kardot ilyen magas színvonalon használni. Ennek beteljesüléséhez elengedhetetlen a lélek és kard együttes energiájának pontos összekovácsolása, a precíz koncentráció és tiszta elme, illetve a legalább 3. szinten elsajátított kardforgatási, mágiaismereti képzettség. Ezen felül a szint megköveteli a 2. szintű rúnaismereti képzettséget is, ami a hatékonyabb támadások elsajátítása miatt szükséges. A kard ereje ezen a szinten bontakozik ki leginkább. A fegyver igazi varázsereje abban rejlik, hogy használója egy-egy mágia révén megmutathatja a 4 elem csodálatos energiáját. A kardforgató képes kardjába fókuszálni a tűz, víz, föld, és a levegő lenyűgöző hatalmát. 
 
Tűz: A varázslat fél óráig tartható fent. Kardja körül cikázó lángok ontják a forróságot, miután a mágus a megfelelő litánia elszavalásával megidézte fegyvere köré a tüzet. A lángok  a kardforgató lelki állapotával vannak összhangban. Minél jobban dühöng a kardforgató, annál nagyobb kiterjedésű lángok jelennek meg a fegyver körül. 
A kard mély és maradandó sebeket, sérüléseket képes okozni. 
A kardforgatás technikája: Eme varázslat megidézésekor feszes testtartás, szaggatott mozdulatok, düh, és tudatos cselekvőképesség szükséges. A tűzmágia varázslatához szükséges mozdulatsor elsajátítása nélkül a használó képtelen megidézni kardja köré a lángokat.
 
Litánia: "Ühem noÄh küstré đohäm, fostre nit hémeŁ genstré zämme'L"
 
Víz: A varázslat fél óráig tartható fent. Kardja körül lágy hullámok jelennek meg, miután a megfelelő litánia elszavalásával megidézte fegyvere köré a vizet. A hullámok a kardforgató szívdobbanásaival vannak összhangban. Minél tisztább az elméje és szíve, annál nagyobb kiterjedésű vízfodrok jelennek meg a fegyver körül. 
A kard fájdalmas és maradandó sérüléseket képes okozni. 
A kardorgatás technikája: Eme varázslat megidézésekor lágy, vontatott, laza mozdulatok és tudatos cselekvőképesség szükséges. A vízmágia varázslatához szükséges mozdulatsor elsajátítása nélkül a használó képtelen megidézni kardja köré a lágy, ám igen erős hullámokat.
 
Litánia: "Mistrü Bämé küntré záhémm, Lđäve stüm'ee niVus krÄmßé"
 
Föld: A varázslat fél óráig tartható fent. Kardja körül erős, szinte elszakíthatatlan indakötegek jelennek meg, miután a megfelelő litánia elszavalásával fegyvere köré megidézte. Az indák a kardforgató elméjével vannak összhangban. Minél tisztább és erősebb az elméje, annál nagyobb kiterjedésű leveles indák jelennek meg a fegyver körül. 
A kard fájdalmas és maradandó sérüléseket képes okozni. Egy szempillantás alatt elkaphatja áldozatát, sőt ezen technika elsajátításával képes fák, bokrok gyökérzetét az irányítása alá vonni. (egyszerre csak egy növényt használhat fel erre a célra)
A kardorgatás technikája: Eme varázslat megidézésekor lágy, szaggatott, vontatott, és kemény mozdulatok valtakozásával érhető el a várt hatás. A földmágia varázslatához szükséges mozdulatsor elsajátítása nélkül a használó képtelen megidézni kardja köré a lágy, ám igen erős indaköteget.
 
Litánia: "Bantrémo fezyle, Đintrumé Łärimé"
 
Szél: A varázslat fél óráig tartható fent. Kardja körül bársonyos hatású, hűvös légáramlatok jelennek meg, miután a megfelelő litánia elszavalásával megidézte fegyvere köré a sűrített levegőt. A légáramlatok a kardforgató elméjével vannak összhangban. Minél tisztább, zavartalan az elméje és lelke, annál nagyobb kiterjedésű légmozgások jelennek meg a fegyver körül. 
A kard fájdalmas és maradandó sérüléseket képes okozni. 
A kardorgatás technikája: Eme varázslat megidézésekor lágy, vontatott, laza mozdulatok és tudatos cselekvőképesség szükséges. A szélmágia varázslatához szükséges mozdulatsor elsajátítása nélkül a használó képtelen megidézni kardja köré a lágy, ám igen erős légmozgásokat.
 
Litánia: "Mintré mo'mmä flozen droßtá, kolSđate facynétÄ"
 

2015.03.29. 21:45

Ismét üdv mindenkinek, itt újra én, csak a változatosság kedvéért másik karakterrel... :) 
Átírtam egy kicsit Tya élettörténetét, úgyhogy amennyiben átmegy a rostán, szeretném, ha ez a verzió szerepelne az adatlapon. Illetve, a vallását szeretném módosítani Athrox hitére, és némi lovatlanításon is keresztül ment a karakter, így Kalypso létét is kéretik törölni az adatlapról. 

Ennyi lenne, és előre is köszönöm! :)
És akkor a módosítás:

Élettörténet:
A.sz. 3873-ban, a Dal havában született a Luminas erdőben, tisztavérű elf szülők gyermekeként, ikertestvérével, Norasyával. Kettejük közül Ő volt az idősebb, ezért édesanyjuk gyakran bízta rá húga felügyeletét, amit a kis Tya örömmel vállalt. Ilyenkor rendszerint a saját titkos helyeire vitte testvérét, és beavatta őt azokba a dolgokba, amiket ő már jobban tudott, vagy éppen szívesen elújságolt. Az ikerpár gyermekkorának első évei békésen teltek, szüleik igyekeztek mindent megadni a kicsiknek, akik igencsak élvezték a kitüntetett figyelmet. A Luminas erdő békéjét azonban alapjaiban rengették meg az 3900-as esztendőre kiéleződő ellentétek elfek és sötételfek között, melyek lassan állandó véres összecsapásokká fajultak a két harcoló fél között. Tyara és húga ebből azonban szinte semmit sem érzékeltek, mert apjuk, Atanis Di Merrien, ameddig csak lehetett, ügyelt a családi béke megtartására. Sajnos azonban eljött az a nap, amikor az ikrek apja már nem halogathatta tovább a hadba vonulást, így a lányokat Elinorra, a kicsik anyjára, és testvérére Mythasra bízva maga is beállt az elf seregbe. Tya aznap látta édesapját utoljára. A Luminasra támadó sötételf sereget sikerült ugyan meghátrálásra késztetni, Atanis azonban a csatamezőn belehalt a sérüléseibe. Azt azonban ekkor még senki sem sejtette, hogy a sötételfek valódi célja nem a Luminas megtámadása volt, hanem egy ereklye felkutatása, mely információik szerint a védtelenül hagyott elf falvak egyikében rejtőzik. Amíg a maroknyi tünde sereg a határnál támadó sötételfeket próbálta feltartóztatni, addig egy külön az ereklye megszerzésére szervezett különítmény észrevétlenül átjutott a védvonalon, és kíméletlen pusztításba kezdett Tyara szülőfalujában. Amikor Elinor felriadt a csatazajra, azonnal döntött. Felébresztette Tyát, és arra kérte, meneküljön el a faluból a húgával. A kislány nem értette, mi történik körülötte, de zokszó nélkül engedelmeskedett anyja kérésének, kézen fogta az ébredező Norasyát, és futásnak eredt a déli kapun túl sötétlő erdő irányába. Elinor megpróbálta elterelni a házát feldúló szörnyetegek figyelmét menekülő gyermekeiről, és bár az életébe került, sikerült egy kevés előnyhöz juttatnia lányait. A két kis tünde már majdnem elérte a déli kaput, amikor Tya váratlanul elbotlott egy nagyobb sziklában, és a földre zuhant. Amikor felpillantott két hatalmas vasalt csizmával, és egy vérvörösen izzó szempárral találta szemben magát. Halálra rémült, de még maradt annyi lélekjelenléte, hogy menekülésre bíztassa a kis Noszyt. Húga először nem akarta magára hagyni, de miután Tya rákiabált, hogy fusson, végül engedelmeskedett nővére szavának, és újra megindult a kapu felé. A kislány fölé tornyosuló obszidián ekkor csapásra emelte a kardját, de Tyának sikerült félregördülnie a penge útjából, így lélekjelenlétének hála életben maradt. Talpra szökkent és ismét futásnak eredt, hogy megkeresse húgát, de hiába való volt minden igyekezete, nem tudott Norasya nyomára bukkanni. Egyedül maradt a sötét erdőben, rettegett, és úgy érezte, hogy húga cserbenhagyta őt, nem maradt már senkije. Hosszú órákat töltött egy tüskés bokor ágai közt meghúzódva, amire végre összeszedte bátorságát, és visszamerészkedett a faluba. Szörnyű látvány tárult a szemei elé, a házak vöröses lánggal égtek, az utcákon mindenfelé halottak hevertek, annyira értelmetlennek és szürreálisnak hatott az egész, hogy Tya képtelen volt ott maradni.Futásnak eredt, fogalma sem volt hova tart, csak minél messzebb akart kerülni attól a pokoltól, amit eddig otthonaként szeretett. Hirtelen egy fekete köpenybe burkolózó férfinek ütközött, s attól a perctől fogva sorsa örökre megpecsételődött…  

A férfi, aki Anremnek nevezte magát, gondjaiba vette az elkeseredett kislányt, s magával vitte az Elátkozott Vidéken álló kastélyába. Anrem hamar elnyerte a megszeppent, magára maradt kis tünde bizalmát, és amikor elérkezettnek látta az időt, beavatta minden tudományok legsötétebbikének, a nekromanciának az alapjaiba. A kislány kezdetben nem bizonyult a legtehetségesebb tanítványnak, varázslatait rendre elszúrta, s amikor csak lehetőség adódott rá, levert valamit a polcról.
A nekromantának azonban nem az volt az egyetlen terve az ártatlan tünde gyermekkel, hogy a sötét tudományok útjára terelve átformálja Tyara képét a világról. Az Elátkozott Vidék mágiától eltorzult tájain egyre többen suttogtak egy Arcadis visszatérését elősegítő kegytárgy, az éjszín fémből kovácsolt Fekete tőr felbukkanásáról, melyről úgy tartották, olyan, akár egy velejéig romlott démon. A tőr nem csupán egy eszköz a Kitaszított visszatérésén munkálkodók kezében, hanem személyiséggel, önálló akarattal rendelkező teremtmény, melynek rettegett hatalmáról legendák százai szólnak. Ám azt, hogy e vadregényes történeteknek miféle valóságalapjuk van, mindeddig senki sem tudta bizonyosan. Anrem azonban hosszas, kitartó keresgéléssel, számtalan sikertelen próbálkozást követően ráakadt erre a különleges varázstárgyra. Az arcadita ereklyéről szóló históriák azonban nem csak a Kitaszított híveit hozták lázba, azokban is felszították az elszánt bizonyítási vágyat, akik a tőr elpusztítását tűzték ki célul, így a kegytárgy birtokába jutott nekromantának mindenképpen el kellett azt rejtenie a világ szeme elől. Hónapokon át tanulmányozta a Vidék legkülönfélébb zugait, hogy megtalálja a kegytárgy számára legtökéletesebb rejtekhelyet, mígnem ráébredt, hogy a megoldás mindvégig ott volt a szeme előtt. Anrem rádöbbent, hogy a nekromancia hatalmának birtokában képes oly módon elrejteni Arcadis szent tőrét, hogy az soha ne kerülhessen illetéktelen kezekbe, s ehhez mindössze egy olyan gazdatestre van szüksége, amely senkiben sem keltene gyanakvást. Így született meg benne a nagyszabású elképzelés, hogy a tőrbe börtönzött lelket a holtak tudományát segítségül hívva, egy mágikus szertartás során külön választja a szent pengétől, majd az ily módon felszabadított tudatot a kastélyában élő tünde gyermek testébe zárja. Az alaposan megfontolt tervek ezután nem kerülhették el a megvalósítást, így a Fekete tőr romlott, elképzelhetetlen borzalmakról suttogó lelke Tya testének részévé vált, akárcsak a saját tudata. Annak érdekében, hogy senkinek se árulhassa el a szent tőr titkát, Anrem a lány elméjében egy mentális blokk segítségével elzárta a szertartás napját, illetve az azt megelőző évek emlékeit, Tya így a vele történtekből semmire sem emlékszik. Ártatlan lelkét lassanként megfertőzték a nekromancia sötét titkai, és a Kárhozott Fekete tőrének démona. Az éjszínű pengét Anrem az erődítménnyé kovácsolt kastély falai között rejtette el, ám a lélek nélkül az nem volt több mint egy közönséges fegyver, ami semmiféle célt nem szolgált, arra azonban alkalmassá vált, hogy segítségével megtalálhassák a lélek elrejtésére szolgáló testet. A Fekete tőr ugyanis a szimpatikus mágia szálaival kapcsolódik a Tyara testébe börtönzött lélekhez, így akár egy Fürkész, izzó fénnyel jelzi a lány közelségét. Ám amíg a penge rejtve marad, s útmutatását Dellogrenen kívül más nem ismeri, a tünde a legtökéletesebb álcát jelenti a Kárhozott legszentebb ereklyéjeként számon tartott varázstárgynak.

Tyarát Mestere az eltelt évek során megtanította a nekromancia legösszetettebb rituáléira is, amelyek végrehajtása komoly koncentrációt és önfegyelmet igényel, ami eleinte sok gondot okozott a fiatal nőnek. Kivételesen jól ért a sötét mágiához, elméleti tudása kifogástalan, ám szerencséje rendre cserbenhagyja, amikor a mágia gyakorlati alkalmazására kerül sor. Amikor azonban a szerencse is mellé áll, képes a legbonyolultabb varázslatokat is hibátlanul, tökéletes magabiztossággal végrehajtani, és éppen ennek a kiszámíthatatlanságnak az okán rendkívül veszélyes lehet ellenfelére nézvést. Közelharcban képzetlen, így ezekben az esetekben szinte teljesen védtelen, hacsak nincs éppen a közelben egy temető, ahonnan engedelmes testőröket toborozhatna maga mellé. Makacs és kitartó, de önfejűsége olykor nem ismer határokat, és híres bátorsága rögtön inába száll, amint egy aprócska molylepkét megpillant a közelben, ettől a rovarfajtól ugyanis szinte betegesen retteg.

Egy ködös napon egy ismeretlen átutazó tévedt Anrem birtokára, aki azzal bízta meg fiatal tanítványát, hogy derítse ki, ki lehet az idegen, s ha veszélyesnek ítéli, távolítsa el a birtokról. Tyara eleget tett Mestere kérésének, és személyesen fogadta az idegent, akiről hamar kiderült, hogy a későbbiek során még hasznos szövetséges lehet. Dellogren arra utasította a lányt, hogy egy kitalált történet segítségével nyerje el az utazó, Nethral Shallot gróf bizalmát, és tartson vele a továbbiakban, amíg más parancsot nem kap. Tya azóta a Gróf társaságában utazik, azonban Anrem egyik bizalmasának, Calyának hála tudomására jutott, hogy Mestere meg akarja ölni, így mentora ellen fordulva ősi ellensége, Silver oldalára állt, információival segítve a vámpírherceget bosszúja beteljesítésében. Annak érdekében, hogy elkerülhesse a nekromanta által rászabott végzetet, szövetségre lépett Athrox egyházának főpapjával, Azrael-lel, aki egy igen nagy körültekintést igénylő küldetés teljesítésének fejében felajánlotta, hogy istenének hatalmát latba vetve védelmezni fogja őt Dellogren ellen. Bár a küldetés számtalan nehézséget tartogatott a tünde számára, társai segítségével sikerre vitték azt, s így Tyara megmenekült az életére törő Mestere elől. Azrael, tartva magát ígéretéhez, Athrox egyházának tagjává fogadta, így Tyara viszonylagos békét remélhetett egyre sötétebbnek rémlő jövőjét illetően. A küldetés után Nethral társaságában visszatért Tholcador városába, hogy megtagadva korábbi istenét, a Gróf oldalán kezdhessen új életet...


2015.03.22. 18:22

Feltettem Charys. :)


2015.03.22. 10:33

Üdvözletem Mindenkinek!

Miután újfent átfutottam az adatlapom, ráébredtem, hogy lemaradt néhány jelentéktelen apróságnak tűnő felszerelési tárgy, ami számomra igencsak nagy értéket képvisel, így szeretném, ha felkerülhetnének.

Ezek volnának azok:

- kyrr sakk tábla
- kimérás címerrel ellátott pecsétgyűrű

Hálás köszönetem érte! :)


2015.03.21. 18:51

Mindent feltettem Lean! :)


2015.03.21. 18:00

Kedves Shan, Sango!

Átdolgoztam Lean jellemét és felszerelését, szeretném, ha ez kerülne fel a karakterlapra; illetve egy útitársat is szántam mellé. Valamint a korábban szavazásra bocsátott rövidhajú képet is szeretném, ha feltennétek. :-)

 

Jellem: Változó természettel rendelkezik, ingerlékenysége miatt nem mindig képes racionális döntéseket hozni. Egy barátért, szeretett személyért nem haboz kockázatni, legyen szó akár az életéről. Szeret lustálkodni és heccelni másokat. Gyanakvó, és bizalmatlan típus idegenekkel szemben, hajlamos mások tettei mögött ellenséges, ártó szándékot feltételezni. Nem szívesen mutatja meg állati alakját, titokban azonban nagyon is büszke rá. Szereti nézni a tüzet, ahogy elemészt mindent. Ezért is égett le a pajta, még mikor 11 éves volt…

Felszerelés:
- kötél,
- kulacs,
- hátizsák,
- térkép
- dobócsillagok

------------------------------

Chaon (Káon) „parancsnok” (mingusz)

Kor: 173

Képzettség: tolmácsolás (kyr –elf), fegyverismeret, történelemismeret

 

Jellem: Mivel Chaon élete jelentős részét egy kyr seregnél töltötte, szelleme megedződött, megkomolyodott. Enyhén cinikus, szigorú és komor, ám éles megjegyzései mögött megértés rejtőzik. Nem tudja nyíltan kifejezni valós érzelmeit, hiszen sokáig azok elfojtására nevelték. Nem tűri a fegyelmetlenséget, fejetlenséget, rendszertelenséget. Úgy hiszi mindennek meg van a maga módja, mindenre megvan a legjobb megoldás, mely erőszakkal vagy a nélkül, de elérhető. Erős érvelőképessége és szokatlan mély hangja apró termete ellenére is némi tiszteletet vált ki másokból. Katonás türelmetlensége az idők folyamán megenyhült, mikor Aelydronhoz került. Jelleme finomodott valamennyire, természete elviselhetőbbé vált – Aelydron szerint.

Hang: http://iszdb.hu/mediaplayer.php?oldal=iszdb&hang=1465

 

Élettörténet:

Chaon a nagy háborúk dúlta területen születhetett meg. Első mestere és megtalálója, egy kiemelkedő kyr hadvezér volt, aki elég türelmesnek bizonyult ahhoz, hogy rendre tanítsa a jószágot és felfedezve értelmét, a fegyverekről tanítsa. Chaon ezek után a fegyverkezésben segédkező, és az oktatás terén is helyt álló mingusszá cseperedett. Segített a fegyverek helyreállításában, azok használatára adott útmutatást az ifjú katonáknak. Hogy szavai eljussanak a büszke harcosokhoz, magának is keményhangúvá és szigorúvá kellett válnia. Hamarosan pedig elfogadásra és elismerésre talált a hadseregben.

77. életévében azonban súlyos veszteség érte. Egy fekete elfekkel vívott véres küzdelem során elesett mestere, és a vesztes kyr csapatoktól elszakadva a sötételfek kezére jutott. Azonban megmakacsolva magát nem fedte fel tudását, és hamarosan háziállatként tengette napjait egy gyanútlan sötételf úr házában. Büszkesége nem bírta sokáig ezt a megalázó sorsot, s alkalom adtán megszökött ura birtokáról, hogy új mesterség után nézzen. A kyr sereghez nem mehetett vissza, hadseregét, melynél szolgált, lekaszabolták a sötételfek, a kyrek legendás városába pedig nem tudta az utat. Ahogy bolyongott, kereskedők találtak rá, és jó pénz reményében Eranvelbe vitték eladásra. Epésen gubbasztva ketrecében egy szelíd hangú ifjú lépett hozzá, s nem törődve a lény ellenséges pillantásaival, megvette magának. Az elf férfit Aelydronnak hívták, diplomatának tanult a város egyetemén. Sok időbe telt, míg a mingusz felhagyott szökési kísérleteivel, és megnyílt a férfi előtt. Ám a türelem és kedvesség üdítően halottak Chaon megkeményített szívére, ezáltal pedig némileg engedelmesebbé vált. Mestere mellett ő is igyekezett új ismeretekhez jutni, megtanulva az elf nyelvet képessé vált a tolmácsolásra (kyr – elf). Emellett történelmet tanult a férfi oldalán, és végre úgy érezte megtalálta azt az embert, aki újra célt adhat megfakult életének.

Köszönöm!!

Lean


2015.03.11. 22:29

Kedves Dvese!

Átolvastam, amit beküldtél, és nekem nincs igazából nincs kifogásom azzal kapcsolatban, hogy felkerüljön az adatlapodra, mivel igazán lényegi, a karaktert alapjaiban befolyásoló változás nem történt a leírtakban. Részemről rendben lesz így. Holnap feltesszük majd.

 


2015.03.11. 21:56

Kedves Shan! Némi változtatást, csinosítást szeretnék a karakterem leírásánál végrehajtani. Kérlek nézd át, nincs sok módosítás, (bemásolom azt is, amin nem módosítottam, hogy könnyebb legyen) inkább kiegészítést tettem. A továbbiakban még "képességek" listát szeretnék készíteni, és a Védelmező Kard erejének felszabadításának szintjeivel is készülőben vagyok. 

Köszönettel: Dvese herceg

 

Karakter neve: Duhow Dvese Sceret
Nevének kiejtése: Dühó Dvíz Szkeret
Neme: Férfi
Faj: Ember
Kor: 28 éves
Kaszt: Drágakőmágus
Hajszín: Fekete
Szemszín: Szürkés barna
Fegyverei: Apjától örökölt kard, 2 tőr
Képzettségek: Álcázás, rúnaismeret (2)
Erőssége: Lovaglás
Gyengeség: Az alapvető kardforgató technikák teljes hiánya
Társa: Ébenfekete lova, Cyrano (Ejtsd: Sziránó)
Vallás: Családja Delia nevű Istenség hívője (harc, a háborúság és a hatalom istennője)
Pénz: 10 arany 8 ezüst és 1 réz
Szint: 2
 
Felszerelése:
 
- Hercegi kard
- 2 tőr
- egy flaska víz
- némi élelem
- fél doboz gyufa
- kötszer
- váltás ing és kabát
- 1 füstkvarc
- 1 holdkő
- 1 borostyán kő
- 1 gránát kő
 
Jellem:
 
Álmodozó típus. Kevésbé tekinti feladatának hercegi szerepének betöltését, mint örökbefogadott bátyja, ezért gyakran gondolja úgy Skeretina népe, hogy testvére alkalmasabb lenne a trónra. Apja szerint igenis jó király válhat belőle, ezért gyakran teremt olyan helyzeteket fiának, melyeket csak megfelelő hercegi magatartással lehet helyén kezelni. Családja soha nem adott a véleményére, és azonnal elvetették azokat a fiú azon gondolatait, melyek nem a hercegségről, a tanulásról és az uralkodásról való vágyait tükrözték. Ez mindig is felháborította. Zsigerből kezdett irtózni a ceremóniáktól, és a kötelező hercegi feladatoktól. E tények miatt az utóbbi időben szokássá vált számára az álruhában való rejtőzködés, így könnyedén ki tudott bújni a nemesi kötelességek alól. 
Mindezek mellett kedves, barátságos természetű, ám egyes helyzetekben igen lobbanékony. Ismeretlenek felé kissé megfontoltan közeledik, melynek egyik oka neveltetéséből ered. 
 
Élettörténet:
 
Duhow Dvese Sceret Skeretina királyság egyetlen trónörököse. Apja Fhebilos Sceret király, a Skeretina birodalom tizenkettedik uralkodója, édesanyja Nirvana Helas királyné. Dvese-t szülei elszántan próbálták nevelni annak érdekében, hogy egyszer kiváló uralkodó válik majd belőle. Apja tanácsosa minden nap drágakőmágiával kötötte le az ifjú figyelmét, melyet eleinte nagy érdeklődéssel fogadott.
A drágakőmágia elsajátítását a jómódú, hercegi családok már abban az időben is fontosnak tartottak, így nem volt kérdéses az ifjú trónörökös hivatása. Ekkortájt ismerkedett meg a rúnaolvasással is. Írni, olvasni már fiatalon megtanult. Gyerekkorában több olyan legendát is megismert, melyek különös lényekről, bátor, ismert harcosokról szóltak. Emellett különösen érdekelni kezdték a rúnamotívumok jelentésvilága, leírása, és elsajátítása, ezeken felül pedig a rúnák mágiával való kapcsolata kötötte le figyelmét. 
 
Az idő elteltével a herceg makacssága egyre inkább megakadályozta taníttatását. Örökbefogadott bátyját már akkor is jóval alkalmasabbnak tartották a trónra, de apja bízott fiatalabb fiában. Ennek reményében egy, a királyság által megrendezett fogadáson átnyújtotta örökségét, Skeretina város védelmező kardját, melyet csak az arra alkalmas ifjú forgathatja biztonságban a kezében.
 
Csakhogy, Dvese herceg az utóbbi években teljesen elhanyagolta hercegi feladatait, többek között a kardforgatás mesterségét. Hiányosságára azonnal fény derült, mely felháborodást keltett a Tanácsosok körében. A Tanács idős tagjai ismerték a tekercsekben leírt legendát, miszerint ha olyan király foglalja el a trónt, aki nem tudja méltó módon forgatni a Védelmező kardot, képtelen felszabadítani a benne lévő mágikus erőt és megvédeni a királyság népét.
 
A tapasztalt tanácstagok (különösen Miylord a tanács fő tagja) azt javasolták a királyi családnak, hogy azonnali hatállyal küldjék az ifjú herceget olyan területre, ahol nagy tudású mesterektől megtanulhatja kiválóan forgatni a legendás kardot, (felszabadítva benne minden lehetséges enerigát) még mielőtt uralkodóvá válna. A király elsőrendű tanácsosa (Dvese nevelője) Eranvelt, Arminas leggazdagabb hercegségének fővárosát javasolta helyszínnek, ahol számos tapasztalatot szerezhet a kardforgatás mellett. Megtanulhat az életéért harcolni, miközben találkozhat olyan fajokkal, akikről csak legendákban olvashatott...
 
Részlet a tekercsekben leírtakból: 
 
"Nysta ec niţr netr allar nío,                                                                                                "Vedd hát kezedbe e nemes erőt,
Plaste egh nurÄ Vlemiru inĐu,                                                                                           Kit szíveden hagyva gátlástalan,
Kyl pruems melu al'ani äpve,                                                                                              De szállhatsz vele mint végtelen madár,
Lokä ploÄ nevu alle'me narve..."                                                                                       Megtapasztalva a legyőzhetetlent"
 
..."Eme becses fegyvert Skeretina védelmező kardjának nevezik. Mágikus erő lakozik benne, amit a kardforgatás, a magas szintű rúnaismeret és a mágia együttesének tökéletes elsajátítása révén  lehetséges csak felszabadítani. A kard sziklaszilárd pengéjén rúnamotívumokkal a fegyverből származó varázserő feloldásának módja van rávésve. Ahhoz, hogy minden lehetséges mágikus energiát ki tudjon nyerni a soron következő, szám szerint a tizenharmadik uralkodó, magas szintű mágiaismeretre is szert kell tennie..."
 

2015.03.07. 16:54

Üdv!

Mióta megcsináltam a kormeghatározást az oldalon, azóta tervezem, hogy ennek megfelelően Norasya életkorát kicsit feljebb emelem (természetesen Tyaráéval együtt), hogy abba az életszakaszba kerülhessen, amibe eredetileg tervzetem. Ez a két karakter még jóval a kormeghatározás táblázat előtt került fel, ezért nem tudtam akkor még megfelelően meghatározi a kort. Utólag ezt javítottam.

Ha ez bárki élettörténetét befolyásolja, az írjon ezzel kapcsolatban ide, és utánanézünk a részleteknek. :)

Köszönöm!


2015.02.26. 17:10

Üdv, ismét!

Most kivételesen semmiféle változtatással nem élnék a karakterlapon, csak hozzátennék egy-két infót, amit rájöttem, végül nem írtam meg, pedig kellett volna. 
Valamint csináltam az adatlapomon belül egy "Egyéb alakjai" részt, ahová csoportosítom a démon és sárkány alakot, hogy ne legyen tele képekkel az adatlap főoldala. Ott most csak az emberi forma képei vannak jelenleg.
Ebben az egyéb alakjai részben fogok kitérni a kinézetére, és azokra a fizikai tulajdonságokra, amiket a képek indokolnak megírni. Így egyszerűbb lesz majd elképzelni, lereagálni ezeknek a formáknak a felbukkanását.

Ui: Lehet hogy Zevrannak is kellene egy "Bónusz képek" rész, ami nem szerves része az adatlapnak, de oda pakolhatom a jó kis neten talált képeket és mégsem lesz tele az adatlapja a szeszélyeim miatt. XD


2015.01.30. 12:15

Kedves Deshdemoda és Nak'ris!

Elolvastam a módosításokat a karakterlapodon,és úgy gondolom, ez rendben is van így, elfogadható ebben a formában. :) A paktum átírása is indokolt értem mire gondolsz a dolog alatt, és valóban elég jelentős része veszne így kárba az alkunak. 
Szóval várom akkor az átírást, a válotzások pedig felkerülhetnek az adatlapotokra Desh-sel!


2015.01.30. 10:15

Üdv!

Shan, ha leszel, szeretnék változtatni egy keveset Nak'ris (illetőleg Desh) képességeinek listáján, két képességnél. 

Az egyik az Alakváltoztatásban lenne. 
Annyi, hogy Nak'ris sárkány alakjában is képes közös nyelven kommunikálni. A hangja nyilván ugyanolyan, mint emberi alakjában. Ezt bele akartam írni alapból is, csak annyifelé állt a fejem, hogy ez az apróság végül kimaradt.

A másik Desh képességei között a Regenerációban lenne, ha neki is megfelel, arra gondoltam, hogy a kettejük paktumának megkötése után a Desh-hez került Regeneráció képesség annyiban módosul, hogy azt másra is képes lesz használni, viszont az így történő gyógyítás sebessége jóval lassabb, mint amikor a képességet önmagára alkalmazza. Erről Nak'ris nem fog tudni, mivel ő nem volt képes ilyen módon használni ezt a képességet, amíg az övé volt, és ha esetleg valaha visszakerül hozzá (lsd: paktum felbontása), akkor sem fog másra működni, csak önmagára. Úgy gondoltam ez a démon faj velejárója, mintha a világrend azt üzenné ezzel; "egy démon nem tesz jót másokkal."

A paktum azon részét, amelyben az egymás halálával járó hatásokat taglaljuk, át fogom írni kicsit, mivel azzal, hogy Desh mindig átveszi Nak'ris sérüléseit (kivétel a csonttüske eltörésének esetén), nem lehetséges, hogy a démon az Anyagi síkon vagy a saját síkján bármibe is belehaljon, pedig ez is fontos része a paktumnak.
Megírom itt, ha már elkészült és felkerült a változtatás.

Köszönöm a bírálást előre is, szólj, ha valami nem megfelelő. :)


2015.01.23. 10:43

Felraktam a változtatásokat. :)
Akkor Nak'ris adatlapján is átírom a 4 évet 3-ra... :)


2015.01.22. 23:10

Kedves Sango!
Írtam pár apró változtatást az adatlapommal kapcsolatban. Megtennéd, hogy felteszed majd, ha elfogadhatónak találod és időd engedi? Előre is köszönöm.

1. Erőssége: dobófegyverek használatában kiváló, egészen pontosan tőrdobásban, nő mivolta miatt szülei elsősorban erre tanították meg. Íj használatra Eilyn, a tünde anyó tanította meg, tudása magabiztosnak nevezhető, de egy elf gyorsaságától, pontosságától bőven elmarad. Erőssége még a szemlélődés, megfigyelés, helyzetfelismerés.

Kissé átfogalmaztam Desh erősségeit, mert az egyik hsz-ben csöppet ellentmondásba kerültem saját magammal...

2. Felszerelés:
- váltás ruha
- vörös pajzs, a Daus család címerével

Ezeket a tárgyakat hozta magával a Daus birtokról.

3. „Négy éven át gondoskodott róla, ameddig a lány felépült a megpróbáltatásokból.”

Van ez a mondat, az utolsó bekezdésnél. Bele gondoltam, és jobb lenne, ha nem négy, hanem három év lenne oda írva, mert akkor a rehabilitáció mellett a vámpírmesterség gyakorlására is lenne egy éve, a jelenhez képest. Tehát, így:

Három éven át gondoskodott róla, ameddig a lány felépült a megpróbáltatásokból.

4. „…vagy éppen, hogy csak elűzze az őrök élet unalmát, a fiút magával vitte és vámpír szolgájává tette a lányt meg megfertőzte a saját vérével…”

Meg hánytam vetettem magamban ezt a  mondatot (adatlap közepe tájékán) és arra jutottam, hogy Fabellal kapcsolatban ködösítenék, hogy mi lehet vele a jelenben. Bár ez nem jelenti azt, hogy nem vámpír, de jobbnak látom, hogy nem jelentem ki kategorikusan, mi lett vele. Utána olvastam a régebbi hozzászólásaimban, és úgy is emlékszem, nem tettem rá konkrét utalást, hogy Desh akkor biztosan tudná, mi van vele, inkább kétségei vannak, életben van-e még, vagy ember, talán vámpír…

„vagy éppen, hogy csak elűzze az őrök élet unalmát, a fiút magával vitte, nem tudni, mi célból, a lányt meg megfertőzte a saját vérével”

Köszönöm előre is a változtatásokat!
Deshdemoda


[17-1]

 
Dátum

Asz.:4285
Zora Második Hava (Viharok)
 3.nap 
(A Szertartások napja)

 

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Elfelejtettem a jelszót
 
Menü
 
Írj nekünk!
 
Chat
Csak kultúráltan!
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Számláló
Indulás: 2007-03-01
 
Cserék

Chatben kérhető a csere!



 

Elitek:

 


Egyéb:

   
   
  

 

 

 

Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.    *****    Amway termék elérhetõ áron!Tudta, hogy az általános tisztítószer akár 333 felmosásra is alkalmas?Több info a weboldalon    *****    Florence Pugh magyar rajongói oldal. Ismerd meg és kövesd az angol színésznõ karrierjèt!    *****    Fele királyságomat nektek adom, hisz csak rátok vár ez a mesebirodalom! - Új menüpont a Mesetárban! Nézz be te is!    *****    DMT Trip napló, versek, történetek, absztrakt agymenés:)    *****    Elindult a Játék határok nélkül blog! Részletes információ az összes adásról, melyben a magyarok játszottak + egyéb infó    *****    Florence Pugh Hungary - Ismerd meg az Oppenheimer és a Dûne 2. sztárját.    *****    Megnyílt az F-Zero Hungary! Ismerd meg a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-sorozatát! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    A Cheer Danshi!! nem futott nagyot, mégis érdemes egy esélyt adni neki. Olvass róla az Anime Odyssey blogban!    *****    A 1080° Avalanche egy méltatlanul figyelmen kívül hagyott játék, pedig a Nintendo egyik remekmûve. Olvass róla!    *****    Gundel Takács Gábor egy különleges könyvet adott ki, ahol kiváló sportolókkal a sport mélységébe nyerhetünk betekintést.    *****    21 napos életmódváltás program csatlakozz hozzánk még!Január 28-ig 10% kedvezménnyel plusz ajándékkal tudod megvásárolni    *****    Szeretne egy olyan általános tisztítószert ami 333 felmosásra is elegendõ? Szeretne ha csíkmentes lenne? Részletek itt!!    *****    Új játék érkezett a Mesetárba! Elõ a papírral, ollóval, és gyertek barkácsolni!    *****    Tisztítószerek a legjobb áron! Hatékonyság felsõfoka! 333 felmosásra elengedõ általános tisztítószer! Vásároljon még ma!    *****    Hayashibara Megumi és Okui Masami rajongói oldal! Albumok, dalszövegek, és sok más. Folyamatosan frissülõ tartalom.    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    333 Felmosásra elegendõ! Szeretne gazdaságosan felmosni? Szeretne kiváló általános tisztítószert? Kiváló tisztítószerek!    *****    Ha tél, akkor téli sportok! De akár videojáték formájában is játszhatjuk õket. A 1080°Snowboarding egy kiváló példa erre